کد خبر: 1071846
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی از توزیع اینترنتی لبنیات تنظیم بازاری خبر داد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، اسماعیل قادری فر با اعلام این خبر افزود: لبنیات تنظیم بازاری با حدود ۱۵ درصد تخفیف زیر قیمت‌های مصوبی که ستاد تنظیم بازار اعلام کرده توسط سامانه‌های هوشمند اینترنتی عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: عرضه لبنیات تنظیم بازاری به صورت اینترنتی از تهران آغاز شده و از هفته آینده نیز در کلانشهر‌های بزرگ توزیع صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی افزود: پنیر، شیر، ماست، کره و خامه با تخفیف به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

طرح توزیع اینترنتی اقلام اساسی از ۱۸ آبان ماه به صورت آزمایشی در سطح شهر تهران با توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ آغاز به کار کرد و بعد از آن کلانشهر‌های دیگر نیز به این طرح توزیع هوشمند اضافه شدند. در ابتدای آغاز به کار این طرح فقط توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ صورت می‌گرفت، ولی چندی پیش برنج، شکر و روغن تنظیم بازاری نیز به آن اضافه شد. روز گذشته نیز با اضافه شدن لبنیات به این سبد توزیع هوشمند، می‌توان گفت در حال حاضر شش کالای اساسی به صورت اینترنتی با نرخ تنظیم بازاری توزیع می‌شوند.

بنا بر گفته وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی، هدف از توزیع هوشمند اقلام حذف دلالی‌های غیرضرور و واسطه‌گری‌های ناسالم در شبکه توزیع اقلام ضروری و رسیدن این کالا‌ها با قیمت‌های واقعی به دست مردم است.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار