کد خبر: 1071679
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

تحقیقات پلیس پایتخت از مردی که متهم است دختران فراری را در مخفیگاهش به کام مرگ کشانده در جریان است.
به گزارش جوان، عصر روز دوشنبه ۱۵ آذر ماه، مأموران پلیس تهران در جریان اجرای طرح رعد، قدم به پاتوقی مشکوک در خیابان خرمشهر گذاشتند. وقتی مأموران وارد خانه شدند، در بررسی‌های اولیه، جسد دختری جوان را که داخل کیسه زباله بسته بندی و داخل کمد دیواری پنهان شده بود کشف کردند. مأموران همچنین دو دختر ۲۰ و ۲۱‌ساله را که در آن خانه حضور داشتند نیز بازداشت کردند.
با کشف جسد بازپرس وهابی قاضی شعبه دو دادسرای امور جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند. تحقیقات نشان داد، دو دختر جوان با فرار از خانه‌شان به تهران سفر کرده و در چنگال مرد شیطان صفتی به نام امیر گرفتار شده‌اند. یکی از آن‌ها گفت: «من و دوستم از خانه فرار کرده بودیم. روزی امیر ما را دید و اصرار کرد تا به خانه‌اش برویم. قبول نکردیم، اما او ما را تهدید کرد و گفت مدتی قبل دختری فراری را داخل خانه اش برده و به قتل رسانده است. او گفت: اگر مقاومت کنیم ما را هم خواهد کشت. از ترس تسلیم او شدیم و در این مدت غذای ما فقط نان خشک و آب بوده است ولی از ترس جرئت اعتراض نداشتیم.»
با ثبت این اظهارات مرد میانسال که نگهبان جسد و دختران جوان بود مورد تحقیق قرار گرفت. او در توضیح گفت: «امیر برادرم هست. او چند ماه قبل با همدستی خواهرم، دختر جوان را با ضربات پیچ گوشتی به قتل رسانده است.» بعد از این توضیحات، از آنجایی‌که احتمال می‌رفت امیر برای سرکشی به محل حادثه بر می‌گردد، سرانجام مأموران وی را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند و نیم ساعت بعد از دستگیری متهم در عملیاتی دیگر خواهر وی نیز در مخفیگاهش در همان منطقه شناسایی و دستگیر شد.
اعتراف به قتل
با دستگیری مرد جوان، روند تحقیقات نشان داد وی سال‌۹۳ در ماجرای یک پرونده جنایی به اتهام قتل غیرعمد یک زن بازداشت و به پرداخت دیه محکوم شده‌بود. به این ترتیب متهم تحت بازجویی قرار گرفت و با اقرار به قتل در اظهاراتش به مأموران گفت: «حوالی ترمینال جنوب برای مسافرخانه‌ها و هتل‌ها مسافر جور می‌کردم. روزی متوجه شدم دو دختر جوان از خانه‌شان فرار کرده و دنبال جا می‌گردند. به آن‌ها گفتم مسافرخانه‌ها به دختران مجرد اتاق نمی‌دهند. سپس به این بهانه آن‌ها را برای انجام نیت شیطانی به خانه‌ام بردم.»
او درباره قتل دختر جوان گفت: «دختر جوان چهار‌ماه قبل تصمیم به فرار گرفت. خواهرم آن روز در خانه‌ام بود. وقتی از تصمیم او باخبر شدم با همدستی خواهرم او را با پیچ گوشتی به قتل رساندم. برای اینکه این راز مخفی بماند جسد را داخل چند کیسه زباله پیچاندم و داخل یک کمد دیواری گذاشتم.»
بعد از اقرار‌های متهم، مأموران در روند تحقیقات خود دریافتند چندی قبل در خیابان کاشانی و یکی از خیابان‌های نزدیک محل زندگی متهم، جسد دو دختر جوان نیز کشف شده است.
بنابراین گزارش، از آنجایی‌که احتمال می‌رفت عامل قتل این دختران جوان نیز امیر باشد متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار