کد خبر: 1071580
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
محمد جلود تلاش‌های ازبکستان را در برگزاری هر چه بهتر رقابت‌های جهانی وزنه برداری ستود.
مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان از فردا (سه‌شنبه) در تاشکند آغاز می‌شود.

محمد جلود دبیرکل فدراسیون بین المللی وزنه برداری، شاهرالله محموداف نایب رئیس اول فدراسیون وزنه برداری ازبکستان، بهروم مندی‌بایف سرمربی تیم ملی کشور ازبکستان و نمایندگان رسانه‌ها حضور داشتند.

دبیر کل فدراسیون وزنه برداری گفت: ازبکستان همیشه انواع مسابقات را در سطح بالایی برگزار کرده است. امروز شاهد سطح بالای مسابقات جهانی در رده بزرگسالان هستیم. مایلیم از طرف تیم خود از دولت ازبکستان، وزارت گردشگری و ورزش و کمیته المپیک این کشور که مستقیماً مسئول این امر هستند، تشکر کنیم. در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و تاکنون هیچ ورزشکاری تست دوپینگ مثبت نشده است این بدان معناست که ورزش ما در رقابتی عادلانه رقابت می‌کند.

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری ازبکستان نیز گفت: قرار است حدود ۵۰۰ ورزشکار از بیش از ۸۰ کشور جهان در این مسابقات شرکت کنند. همچنین از وزارت گردشگری و ورزش، وزارت بهداشت و کمیته ملی المپیک بابت حمایت‌های فراوانی که در کار سازمانی داشتند تشکر می‌کنم. چین، ایتالیا، فیجی و برخی دیگر از کشور‌ها به دلیل شرایط قرنطینه در کشور‌های خود نتوانستند در مسابقات شرکت کنند. با این حال، این وضعیت هیچ تاثیر منفی ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار