کد خبر: 1071490
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
سیاست جدید توئیتر برای مسدود کردن حساب کاربرانی که عکس و ویدئوی کاربران دیگر را بدون رضایت منتشر می‌کنند، برای این شرکت دردسرساز و منجر به حذف حساب ۱۲ روزنامه نگار و فعال اجتماعی شده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به نقل از انگجت، سیاست جدید توئیتر در خصوص ممنوعیت نشر تصاویر و ویدئو‌های خصوصی افراد بدون رضایت فرد، برخی از کاربران را نگران کرد. اکنون به نظر می‌رسد این نگرانی چندان بی پایه و اساس نبوده است.

توئیتر فاش کرده ۱۲ حساب متعلق به خبرنگاران و محققان ضد افراطی گری را به اشتباه حذف کرده است. این اقدام پس از آن رخ داد که تعدادی از کاربران نژاد پرست و فعال‌های افراطی به طور هماهنگ انبوهی از گزارش‌های جعلی ارسال کردند تا منتقدان خود را ساکت کنند. هنوز مشخص نیست به طور دقیق چه تعداد گزارش ارسال شده است.

توئیتر در مصاحبه‌ای با نشریه واشنگتن پست اعلام کرد ممنوعیت‌های مذکور را اصلاح و فرایند بررسی گزارش‌های ارسالی را آغاز کرده تا تضمین شود سیاست جدید توئیتر به شیوه درست اجرا می‌شود. به نوشته این نشریه اطلاعات بیشتر درباره حجم گزارش‌های غلط بعداً مشخص می‌شود. همچنین برخی از حساب‌های کاربری که هدف افراطیون قرار گرفته بودند همچنان مسدود هستند.

طبق قانون جدید توئیتر کاربران نمی‌توانند تصاویر و ویدئو‌های خصوصی افراد دیگر را بدون رضایت وی منتشر کنند. سو استفاده از این قانون چندان عجیب نیست. منتقدان قبلا هشدار داده بودند این اقدام بسیار مبهم است و نمی‌تواند از موارد احتمالی سواستفاده جلوگیری کند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار