کد خبر: 1071453
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
در مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان شد
آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نماینده، ولی فقیه در این شورا با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نماینده، ولی فقیه در این شورا با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله احمد جنتی، رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این آیین با قدردانی از رهبر معظم انقلاب به دلیل انتصاب نماینده، ولی فقیه و رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و تبریک به حجت الاسلام محمد حسین موسی‌پور گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شورا‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای یکصدا بودن نظام شکل گرفت.
رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه سعی ما بر این بود که کار‌ها مردمی شود، افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی است و باید تا آخر هم مردمی بماند و تا مردمی باشد قدرتمند است.
حضور مردم نقطه قوت نظام است
آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: مراسمی، چون ۲۲ بهمن، مردمی است و جهان هم روی این قضیه حساب می‌کند. حضور مردم در همه جا، افتخاری برای ما و نظام است و این افتخار برای همیشه باید به قوت خود باقی بماند. ما نمی‌توانیم از مردم کنار بکشیم یا مردم از ما کنار بکشند چرا که این مفهوم خیلی بدی دارد الحمدلله حضور مردم در صحنه قوت و قدرت انقلاب را نشان می‌دهد. باید همیشه مراقب باشیم وحدت کلمه زیر لوای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حاکم باشد.
دبیر شورای نگهبان حضور مردم در صحنه را قوت و قدرت انقلاب اسلامی دانست و گفت: از مردم خاضعانه تشکر می‌کنم و از خدا هم می‌خواهم که لطف و عنایت خود را بر این مردم بیشتر کند، چرا که مردم از اول پیروزی انقلاب امتحان خود را پس داده‌اند. امیدوارم شورای هماهنگی بتواند هم‌صدا با مردم برنامه‌های خود را اجرا کند تا مردم احساس کنند که در مسائل حضور دارند و بدانند که کجا هستند و به کجا می‌خواهند بروند و چه مسیری را طی می‌کنند.
دبیر شورای نگهبان ادامه داد: تاکنون برنامه‌های خوبی داشتیم و شورای هماهنگی هم نقش موثری داشته است و سعی ما بر این بوده کاری کنیم یک‌صدا از نظام بیرون بیاید. وی با قدردانی از حجت الاسلام موسی‌پور برای قبول این مسئولیت، گفت: امیدوارم بتوان با هماهنگی نهاد‌های دیگر کار‌ها را خوب پیش برد، چرا که باید به این مردم خدمت کنیم و هر چقدر از این مردم تشکر کنیم باز هم کم است. این مردم نجیب و مجاهد و همیشه در صحنه هستند به همین جهت دشمن امیدش از مردم برای ضربه زدن به این نظام و کشور قطع شده است.
جنتی با تأکید بر محوریت تقوا، گفت: وظیفه همه ما تقوا است و سیاست و اقتصاد ما باید بر تقوا باشد. امیدواریم که بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.
نظام سلطه برای بدبین کردن مردم به صحنه آمده
حجت الاسلام محمد حسین موسی‌پور، رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز یک شنبه در آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، گفت: آیت‌الله احمد جنتی، این فقیه بصیر و مبارز، عمر خود را در راه تعظیم شعائر الهی صرف کرد که مهر تأیید و رضایت، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر خدمات و عملکرد صادقانه ایشان بر پایان این مسئولیت است.
رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نماینده، ولی فقیه در این شورا، افزود: رهبر انقلاب اسلامی بار‌ها فرموده‌اند نظام اسلامی مقتدرِ مظلوم است. بیش از ۴۰ سال است که دشمنان علیه جمهوری اسلامی کار می‌کنند، اما این نظام و کشور همچنان استوار است که این نشانه اقتدار است. امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی به قدری است که دشمنان این نظام اسلامی هم به آن اعتراف می‌کنند. امروز بزرگ‌ترین ارتش جهان از مواجهه با نیرو‌های مسلح ما وحشت دارد و ما هر روز جلوه‌هایی از آن را می‌بینیم که هرکدام از این جلوه‌ها نیازمند جشن ملی است. اینکه یک قلدر را مثل امریکا در منطقه سر جای خود بنشانیم و اجازه ندهیم که باج خواهی کند این نشان دهنده اقتدار است.
وی یادآور شد: کدام نظامی در این کره خاکی جرئت دارد که به ناو امریکایی اخطار دهد یا اینکه پهپاد پیشرفته آن را در آسمان مورد هدف قرار دهد یا اینکه پایگاه نظامی او را هدف موشک قرار دهد. وی با اشاره به مذاکرات وین گفت: کشور‌های غربی طراحی کرده بودند که عده‌ای از مترسک‌های منافقین در محل مذاکرات راهپیمایی کنند و شعار دهند تا بتوانند استفاده تبلیغاتی از این مراسم کنند که هیئت مذاکره‌کننده ما گفتند که اگر این مراسم برگزار شود ما دیگر مذاکره نمی‌کنیم و آن‌ها جمع کردند رفتند. این اقتدار سیاسی است. این اقتدار را با دوران ذلت و نکبت پهلوی و قاجار مقایسه کنید که متأسفانه نتوانستیم آن را تبیین کنیم.
حجت الاسلام موسی پور اضافه کرد: جمهوری اسلامی در اوج اقتدار مظلوم است و یکی از ابعاد این مظلومیت این است که نظام تبلیغاتی سلطه با همه توان و ابزار‌های تبلیغاتی به مقابله تبلیغاتی با بدبین کردن مردم، شایعه پراکنی و کوچک‌نمایی دستاورد‌ها و ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی و بزرگ جلوه دادن مشکلات کشور پرداخته است. وی گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، آرایش امروز دشمن در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی در کنار هجمه‌های دیگر هجمه رسانه‌ای و جنگ تبلیغاتی است. متأسفانه ما در تراز نظام جمهوری اسلامی عمل نکردیم و نتوانستیم تبلیغات مناسب داشته باشیم و این گلایه و دغدغه رهبر انقلاب است.
رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اخیراً تأکید کردند که جبهه جنگ، جبهه تبلیغاتی است و ما در این زمینه کم کاری و ضعف داریم. کار تبلیغاتی کار مهمی است و لازم است که قوی‌تر و هوشمندانه‌تر عمل کنیم بنابراین برای تحقق این مهم همه دستگاه‌ها و نظام نیازمند یک برنامه ریزی جدی و دقیق است.
همه دستگاه‌ها به کمک شورا بیایند
حجت الاسلام موسی‌پور در ادامه گفت: تکلیفی که رهبر انقلاب بر عهده بنده گذاشتند این است که باید مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن به دغدغه همه مسئولان و ارکان نظام تبدیل شود. ما نیازمند هماهنگی، همکاری و هم افزایی و انسجام فعالیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای هستیم. اگر ما در این جنگ پراکنده عمل کنیم نمیتوانیم در برابر آرایش منظم دشمن توفیقی داشته باشیم. وی ادامه داد: تبلیغات یک دانش و فناوری و هنر است. ساده انگاری، تبلیغات ما را به نتیجه نمی‌رساند و به همین دلیل نیاز به اتاق‌های فکر داریم. باید از ظرفیت نخبگان و جوانان انقلابی، مساجد، تکایا استفاده کنیم.
رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: باید جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب را با استفاده از ابزار‌های نوین و فضای مجازی که ظرفیت عظیمی است به کار بگیریم، اما آنطور که باید و شاید از این ظرفیت استفاده نکرده‌ایم. حجت الاسلام موسی پور گفت: شورای هماهنگی تبلیغات به عنوان یک نهاد بالادستی در صورتی موفق خواهد شد که همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها به کمک آن بیایند. ما نیازمند کمک و مساعدت همه نهاد‌های کشور هستیم تا بتوانیم دغدغه رهبر انقلاب در عرصه تبلیغات اسلامی را مرتفع کنیم.

نمای نزدیک
قدردانی سرلشکر باقری از مجاهدت‌های آیت‌الله جنتی
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با قدردانی از مجاهدت‌های آیت‌الله جنتی در مسئولیت ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نوشت: دستاورد‌ها و تأثیرات شگرف مدیریت و راهبری حضرتعالی و همت و مجاهدت این شبکه مردم‌نهاد اسلامی و انقلابی، ماندگار و راهگشای میراث‌داران ارجمند شورا خواهد بود.
در پیام سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری آمده است: بی شک موفقیت‌های این مجموعه مبارک به عنوان یکی از کانون‌های پرچمدار مردمی و قدرت بسیج کنندگی کشور و ارگان‌ها و نهاد‌های انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در آوردگاه‌های حساس و سرنوشت ساز مواجهه با توطئه‌ها و فتنه آفرینی‌های گوناگون نظام سلطه و صهیونیسم برای تضعیف انقلاب و تسلیم ایران و ایرانی که تبلور آن در مناسبت‌های ملی و انقلابی متعدد از جمله در ایام الله ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس، ۹ دی، ۱۳ آبان و... ملموس و جهانی شده است همواره پشتوانه قدرت‌سازی برای صیانت از امنیت و منافع ملی و پیش روندگی و پیش برندگی آرمان‌ها و اهداف متعالی و تمدن‌ساز انقلاب تحت زعامت امامین انقلاب اسلامی به شمار می‌رود. سرلشکر باقری افزود: بدون تردید این دستاورد‌ها و تأثیرات شگرف که تحت مدیریت و راهبری حضرتعالی و همت و مجاهدت این شبکه مردم‌نهاد اسلامی و انقلابی حاصل شده است، ماندگار و راهگشای میراث داران ارجمند امروز و فردای شورا خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار