کد خبر: 1071373
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: به دلیل وجود مه غلیظ و کاهش دید افقی در فرودگاه بین‌المللی مشهد، به منظور رعایت ایمنی پرواز‌های این فرودگاه تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد روز یکشنبه گفت: مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه برای اطلاع از وضعیت پروازی خود با اطلاعات پرواز با شماره تلفن ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۳۳۱۰۰۰۰۰-٠٥١ تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون پرواز هواپیمایی ایرتور به مقصد مشهد که ساعت ۵ و ٣٠ دقیقه صبح باید انجام می‌شد و پرواز ساعت ۶ هواپیمایی آتا به مقصد تهران، پرواز ساعت ۶ و ۵ دقیقه تابان به مقصد تهران، پرواز ساعت ۶ و ١۵ دقیقه زاگرس به مقصد چابهار آماده پرواز شده اند، اما تا زمان کاهش مه و افزایش دید افقی در فرودگاه مشهد انجام نخواهند شد.

جعفری گفت: با مساعد شدن شرایط جوی پرواز‌های فرودگاه مشهد از سرگرفته می‌شود.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.
منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار