کد خبر: 1071342
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

راننده خودروی سواری پراید که متهم است درگیری او در ترافیک میدان آزادی به مرگ راننده تاکسی منجر شده است به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
به گزارش جوان، چندی قبل مأموران پلیس تهران از مرگ مشکوک راننده تاکسی حوالی میدان آزادی باخبر و راهی محل شدند. شواهد نشان داد آن مرد پس از درگیری با راننده خودروی سواری پراید دچار حادثه شده و در راه انتقال به بیمارستان فوت شده است. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات در این باره به جریان افتاد. یکی از مأموران پلیس راهور که شاهد ماجرا بود، گفت: هنگامی که حادثه اتفاق افتاد ترافیک بود و دو راننده با هم درگیر شدند. در آن درگیری راننده پراید چند ضربه به سر و صورت راننده تاکسی زد که ماجرا با میانجیگری شهروندان تمام شد. راننده تاکسی در حال رفتن به سمت ماشینش بود که یک باره روی زمین افتاد که با اورژانس تماس گرفتیم و او به بیمارستان منتقل شد.
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی خانواده راننده تاکسی که جواد نام داشت علیه راننده پراید شکایت کردند و گفتند که ضربه‌هایی که او به سر جواد زده منجر به بروز حادثه شده است. گزارش پزشکی قانونی در این باره نشان داد علت فوت گرفتگی عروق کرونری قلب بوده است. همچنین اعلام شد عروق کرونری قلب جواد از قبل گرفتگی شدید داشته که بر اثر استرس دچار پرخونی و ایست قلبی شده است.
در شاخه دیگری از تحقیقات راننده پراید که رامین نام داشت مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: «آن روز همراه همسرم سوار خودرو در حال عبور از میدان آزادی بودیم. با این که ترافیک بود راننده تاکسی از پشت سر شروع به بوق زدن کرد. به او گفتم ترافیک است و بی‌دلیل بوق نزند. اما او ناراحت شد و سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. من سعی کردم آرام باشم، اما او دست بردار نبود و مدام فحاشی می‌کرد. بالاخره درگیری تمام شد، اما چند دقیقه بعد همچنان که در ترافیک بودیم، راننده تاکسی شروع به داد و فریاد کرد. من هم عصبانی شدم و وقتی از ماشین پیاده شدم دو ضربه به صورتش زدم. درگیری با میانجیگری مأمور پلیس راهور و شاهدان تمام شد و راننده تاکسی به طرف ماشینش رفت که یکباره روی زمین افتاد. باور کنید در مرگ او نقشی نداشتم فقط کنترل اعصابم را از دست دادم و دو ضربه صورتش زدم.»
با کامل شدن بررسی‌ها بازپرس راننده پراید را به اتهام قتل شبه عمد مجرم شناخت و کیفرخواست علیه وی صادر شد و پرونده در نوبت رسیدگی در دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار