کد خبر: 1071289
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به زیست بوم جدید آموزشی که بیش از ۲۰ ماه است وارد آن شده‌ایم گفت: نقش همه ما در این زیست بوم جدید تفاوت پیدا کرده و امیدواریم برای دوران پساکرونا نیز شاهد برنامه ریزی‌های خوبی باشیم، زیرا اثرات و تبعات کرونا خودش را در سال‌های بعد نمایان می‌کند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: عبدالرضا فولادوند در همایش روز جهانی معلولان که در مجتمع نابینایان شهید محبی برگزار شد با بیان اینکه نیروی انسانی جوامع از مهترین سرمایه‌ها محسوب می‌شوند که ما بسیار دیر به این گنجینه ارزشمند توجه کردیم گفت: نیروی انسانی گنجینه‌ای است که در نبود سرمایه‌های دیگر می‌تواند سرمایه آفرینی و ارزش آفرینی کند.

وی افزود: معلولان از مستعدترین نیرو‌های انسانی هستند که برای تعلیم و تربیت آن‌ها سازمان آموزش و پرورش استثنایی ایجاد و سال‌هاست که فعالیت می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به زیست بوم جدید آموزشی که بیش از ۲۰ ماه است وارد آن شده‌ایم گفت: نقش‌های ما در این زیست بوم جدید تفاوت پیدا کرده و امیدواریم برای دوران پساکرونا نیز در این سازمان شاهد برنامه ریزی‌های خوبی باشیم، زیرا اثرات و تبعات کرونا خودش را در سال‌های بعد نمایان می‌کند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار