کد خبر: 1071168
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

مرد جوانی که بعد از ارتکاب قتل همسرش در شهر رشت، به تهران گریخته و در منزل یکی از بستگانش مخفی شده بود، بعد از تماس داماد خانواده بازداشت شد.
به گزارش جوان، ۱۱ آذرماه روز پنجشنبه، مرد جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۳۲ نبرد، مأموران پلیس را از پنهان شدن یک قاتل فراری در خانه مادر همسرش باخبر کرد و گفت: «چند روز قبل با یک تماس تلفنی فهمیدم یکی از بستگانمان همسرش را در شهر رشت به قتل رسانده است و بعد از ارتکاب جرم از محل متواری شده است. وقتی پیگیر ماجرا شدم فهمیدم قاتل فراری از شهر رشت به تهران آمده و در خانه مادر همسرم مخفی شده‌است.»
بعد از این تماس، روند تحقیقات نشان داد قاتل مرد ۴۰‌ساله‌ای به نام بابک است که از چهار روز قبل به خاطر قتل همسرش با ضربات چاقو و فرار از محل حادثه از سوی مأموران پلیس‌آگاهی تحت تعقیب قرار دارد.
با اعلام این خبر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت قاتل را در مخفیگاهش راکه یک منزل مسکونی در خیابان نبرد بود صادر کرد. به این ترتیب مأموران به آدرس آن خانه رفتند و بعد از حضور در محل حین عملیات دستگیری متهم، وی را در حالی‌که مسلح بود و قصد داشت با چاقو به طرف مأموران حمله کند دستگیر و به پلیس‌آگاهی منتقل کردند.
با اقرار متهم به قتل همسرش با انگیزه اختلاف خانوادگی، او به دستور بازپرس پرونده برای بررسی‌های بیشتر در اختیار مأموران اداره پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار