کد خبر: 1071101
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از نظر سنی و کاری گل محمدی از مجیدی تجربه بیشتری دارد، اما این‌ها ملاک نیست و مهم استراتژی، وظایف بازیکنان و شرایط تیم‌هاست.
ایمان عالمی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با ایسنا درباره داربی ۹۷ و تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: دو تیم در هفته‌ای به هم رسیدند که شرایط بهتری نسبت به چند هفته قبل دارند، اما استقلال با تساوی به این دیدار رسید و به همین دلیل بازیکنان این تیم تحت فشار بیشتری هستند. البته بازی‌های قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و فقط در ضربات آخر و نتیجه گیری مشکلاتی داشتند که ان‌شاءالله با تمهیدات کادر فنی، مشکلات حل می‌شود. احتمالا در بازی پیش رو تغییراتی هم به وجود می‌آید.

او ادامه داد: برخی از بازیکنان استقلال اولین بار خواهد بود که در داربی بازی می‌کنند و این هم یک جذابیت خاص دارد و ممکن است به کیفیت بازی اضافه کند. پرسپولیس در چند هفته گذشته حواشی خاصی را تجربه کرده و در ترکیبش تغییراتی ایجاد کرده است. استقلال هم به دلیل مشکلاتی که گریبانگیرش شد در مکان پنجم قرار گرفت، اما به هر حال امیدوارم این بازی خوب و تماشاگر پسند باشد و در نهایت استقلالی‌ها بتوانند به امتیاز لازم برسند. امیدوارم استقلال تا پایان نیم فصل بتواند به شرایط ایده‌آلش برسد.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این‌که استقلال و پرسپولیس با سیستم سه دفاع بازی کردند، اما پرسپولیسی‌ها در این سیستم موفق نبودند، عنوان کرد: این روز‌ها همه با استراتژی‌های مختلفی ظاهر می‌شوند، اما مهم هماهنگی است که بتوانند از آن استفاده کنند. استقلال در هفته‌های گذشته بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت و به نظرم با همین استراتژی می‌تواند در خط جلو مقابل پرسپولیس برتری عددی داشته باشد.

او ادامه داد: باید ببینیم سیستم تیم یحیی گل محمدی برای این بازی چگونه است و اگر با چهار دفاع بازی کنند، قطعا برتری عددی با استقلال خواهد بود و از این برتری عددی می‌تواند استفاده کند. استقلال بازیکنان خوبی در خط حمله دارد و این بازیکنان می‌توانند از سرعت و تکنیکشان برای گلزنی استفاده کنند.

عالمی در رابطه با تقابل فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گفت: از نظر سنی و کاری گل‌محمدی از مجیدی تجربه بیشتری دارد، اما این‌ها ملاک نیست و مهم استراتژی، وظایف بازیکنان و شرایط تیم‌هاست. من به عنوان یک استقلالی امیدوارم استقلال برنده این دیدار باشد، اما همه می‌دانند که نمی‌شود بازی را پیش بینی کرد و باید ببینیم بازی در دقایق ابتدایی به چه شکلی شروع می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار