کد خبر: 1070989
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
مهدی علی نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش برای تهدید هیئت‌های استانی ژیمناستیک جهت برکناری زهرا اینچه درگاهی شخصا وارد عمل شده است.
به گزارش جوان آنلاین، با وجود انتقاد‌ها به رویکرد مهدی علی نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش در جهت تلاش برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک، تحرکات او ادامه دارد. خبر‌هایی از ادامه تلاش او برای برای نشاندن مهره‌های مورد نظرش در انتخابات فدراسیون‌ها در دی ماه و فدراسیون‌های بلاتکلیف دیگر به گوش می‌رسد.

نمونه آن فدراسیون ژیمناستیک است، فدراسیونی که وزارت ورزش از زمان مسعود سلطانی فر، تنش و اختلاف زیادی با زهرا اینچه درگاهی رئیس این فدراسیون دارد و این تنش‌ها با ادامه فعالیت علی نژاد به عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش در دولت جدید هم ادامه دارد و به اوج رسیده است. در تازه‌ترین تحرک شنیده می‌شود که علی نژاد شخصا در تماس تلفنی با روسای هئیت‌های استانی فدراسیون ژیمناستیک، آن‌ها را برای امضای نامه برکناری اینچه درگاهی تحت فشار گذاشته و تهدید کرده است.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش با انتخاب هر چه زودتر معاون قهرمانی جدید، اجازه ندهد که معاونان وی از جایگاهی که در وزارت ورزش دارند برای رسیدن به مقاصد انتخاباتی شان استفاده کنند. ادامه چنین روندی می‌تواند ضربات جبران ناپذیری به ورزش بزند که در سال‌های اخیر روز‌های بی حاشیه‌ای را در سطح کلان مدیریتی تجربه کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار