کد خبر: 1069609
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران خبر داد:
جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به استقبال رده‌های مختلف سپاه تاکنون بیش از ۱۰۰ همایش نماز در استان‌ها از اول مهرماه آغاز شده است.
رحیمی

 سرهنگ علی رجبی جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با نخستین روز از هفته بسیج در همایش نماز و خواهران بسیجی چهارمحال و بختیاری در مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد با اشاره به اهمیت برپایی نماز و فرهنگسازی این فرضیه الهی اظهار داشت: اجلاسیه سراسری نماز از سوی سپاه بهمن‌ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

او افزود: برگزاری همایش نماز در رده‌های نیروی مسلح از ۲۰ سال گذشته با عنوان «طرح منزلت نماز» طراحی شد و در اسفندماه ۹۶ این طرح بازآفرینی شد و ۲ ستاد با عنوان ستاد منزلت نماز و ستاد اقامه نماز برای آن طراحی شد که هر ۲ سال یکبار نیرو‌های مسلح کل کشور اجلاسیه نماز را برگزار کنند، تا میزان پشتیبانی و فرهنگسازی در حوزه اقامه نماز، ارزیابی شود.

سرهنگ رجبی اضافه کرد: امسال ۵۲ همایش استانی نماز برای نیرو‌ها و رده‌های سپاه ابلاغ شده که با توجه به استقبال رده‌های مختلف تاکنون بیش از ۱۰۰ همایش نماز در استان‌ها از اول مهرماه آغاز شده است.

او از برگزاری اجلاسیه نماز در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: همایش‌های استانی نماز از دهه سوم مهرماه آغاز شد و تا پایان آذرماه فرصت برای اجرای ادامه دارد تا از خروجی این همایش‌ها در اجلاسه نماز استفاده شود.

سرهنگ رجبی به پیام امام راحل در تاریخ ۲۹ تیر ۱۳۶۷ در پذیرش قطعنامه اشاره کرد و افزود: نسل جدید و جوان کشور با پیام‌های امام راحل آشنا شوند و فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه نهادینه شود و زمینه کفر و شرک از جامعه پاک شود.

او ادامه داد: برگزاری همایش‌های نماز یک موج جدید از گفتمان فرهنگی انقلاب را راه بیندازد که بر قدرت انقلاب بیفزاید.

سرهنگ رجبی افزود: برگزاری این همایش‌ها ظاهرسازی نیست و با برگزاری همایش‌ها و نشست‌های نماز، فرهنگ نماز و نمازخوانی مطلوب در جامعه گسترش داده شود و زنان و خواهران با انس و الفت گرفتن با نماز و قرآن فرزندان انقلابی تربیت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر