کد خبر: 1069090
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

صحبت از جهادگران فقط سخن گفتن در مورد خدمت آن‌ها به نیازمندان نیست، بلکه صحبت از افرادی است که در راه هدفشان از هیچ کمک، گذشت و جان برکفی دریغ نمی‌کنند. به گفته رئیس مجمع عالی جهادگران کشور تاکنون ۵۰جهادگر بسیجی در راستای خدمات‌رسانی به مردم جان خود را از دست داده‌اند و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

رئیس مجمع عالی جهادگران کشور گفت: ۵۰جهادگر بسیجی در سال‌های اخیر و در راستای خدمات‌رسانی به مردم جان خود را از دست داده‌اند. ضرغام پرنیان که در همایش مجمع جهادی استان ایلام حضور داشت با بیان اینکه دو تن از این خادمان عضو اردو‌های جهادی و فرزندان استان ایلام هستند که در راه خدمت به محرومان جان خود را از دست داد‌ه‌اند. وی افزود: جهادگران از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی به جامعه به ویژه اقشار محروم و دورافتاده دریغ نمی‌کنند و هم‌اکنون ۴۲ هزار عضو اردو‌های جهادی کشور برای تحقق منویات رهبری آماده خدمات رسانی به محرومان هستند. رئیس مجمع عالی جهادگران کشور ادامه داد: گروه‌های جهادی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و سایر حوزه‌ها فعالیت دارند و هم اکنون نیز این گروه‌ها در اقصی نقاط کشور آماده همکاری با دولت جهت رفع محرومیت و خدمت‌رسانی به مناطق محروم و دورافتاده هستند. پرنیان اضافه کرد: طی سال‌های گذشته طرح اصلاح قانون بسیج در مجلس کلید خورد و در کمیسیون امنیت ملی نیز رأی آورد و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌شود که این طرح را با جدیت بیشتری پیگیری کنند. وی با بیان اینکه مردم ایلام در هشت سال جنگ تحمیلی همانند دژی مستحکم در برابر حمله دشمنان بودند و در جنگ آسیب‌های زیادی را متحمل شدند، تأکید کرد: اکنون نیز با وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالا کماکان زخم‌های جنگ در این استان رخ‌نمایی می‌کند.
دولت از ظرفیت جهادگران استفاده کند
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه این استان دارای یک هزار و ۱۰۰گروه جهادی است، گفت: باتوجه به اهمیت موضوع فعالیت اردو‌های جهادی و تأثیر اقدامات این گروه‌ها در کاهش محرومیت‌زدایی‌ها، طرح اصلاح قانون بسیج در مجلس را به طور جدی پیگیری می‌کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار