کد خبر: 1068275
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
استاندار خراسان رضوی در نخستین اجلاس رسمی دوره ششم شوراهای اسلامی:
استاندار خراسان رضوی خطاب به اعضای شوراهای اسلامی گفت: هنر شما این هست در همان سطوحی که فعالیت می‌کنید، مطالبات مردم را به اهداف عملیاتی تبدیل کنید.

 

یعقوبعلی نظری در نخستین اجلاس رسمی دوره ششم شوراهای اسلامی استان که در محل سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ما باید از جایگاهی که در آن قرار گرفته‌ایم مراقبت کنیم چراکه این جایگاه مقدس است. باید گفت ما کارگزار هستیم و این مسوولیتی است که مردم به ما داده‌اند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه همه ما مسوولین در معرض خطا قرار داریم، افزود: ما باید حتما زیرساخت‌های عمومی و مبنایی مربوط به مسوولیت‌ها را تقویت و رعایت کنیم. در این راستا اگر از خود مراقبت نکنیم، نمی‌توانیم از امانت مردم مراقبت کنیم.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی خراسان رضوی قبل از هرچیز باید از سلامت قطعی برخوردار باشند. بدین منظور باید در پایان دوره مسوولیت افتخار کنیم که سالم کار کرده‌ و به بهترین شکل برای مردم امانت داری کرده‌ایم.

نظری خواستار شد: پیشنهاد من این است شوراهای اسلامی، بازخوردهای همه موضوعات در سطح استان را به ما برسانند. همچنین باید گفت دبیرخانه این شورا به صورت دوره‌ای می‌تواند موضوعات را جمع بندی و خلأ و عقب ماندگی‌ها را به ما اعلام کند.

استاندار خراسان رضوی خطاب به اعضای شوراهای اسلامی گفت: هنر شما این هست در همان سطوحی که فعالیت می‌کنید، مطالبات مردم را به اهداف عملیاتی تبدیل کنید.

وی با اشاره به اینکه باید کیفی ترین اهداف استان توسط شوراهای اسلامی به کمیت تبدیل شود، عنوان کرد: ظرفیت خوب و مردمی به واسطه شوراها در سطوح و لایه‌های مختلف ایجاد می‌شود که اعضای شورا به نیابت از مردم متمرکز در مسائل می‌شوند و می‌توانند برای مشکلات برنامه‌ریزی کنند.

نظری خطاب به جمع حاضر خواستار نظارت بر دهیاری‌ها شد و تاکید کرد: دهیار آخرین لایه و مسوول حکومتی در روستا است که وظایفی برعهده دارد. لذا باید این نظارت اعمال شود.

گفتنی در این نشست انتخابات هیات رییسه ششمین دوره شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد که آقایان؛

سید مومن حسینی از نیشابور به عنوان رییس

مهدی نجم الدین از سبزوار به عنوان نایب رییس

محمد ملا زاده از مه‌ولات به عنوان منشی اول

حسین ملکوتی از جوین به عنوان منشی دوم

محسن محمودی از درگز به عنوان سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی استان خراسان رضوی انتخاب شدند.

همچنین آقایان؛ علی شکفته نماینده شورای اسلامی شهرستان قوچان

موسی الرضا حاجی بگلو نماینده شورای اسلامی شهرستان مشهد

احمد احمدی زاده نماینده شورای اسلامی شهرستان جغتای

به عنوان نمایندگان استان خراسان رضوی به شورای عالی استان‌های کشور راه یافتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار