کد خبر: 1068147
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
با شعار «پدافند مردم محور، ایران قوی و آماده» اجرا شد؛
به همت پایگاه مقاومت بسیج و دفاتر حراست، حفاظت فیزیکی و پدافند غیر عامل آبفای استان اصفهان مانور خود حفاظتی ادارات و کارخانجات با شعار "پدافند مردم محور، ایران قوی و آماده" برگزار شد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین اصفهان، این مانور با دستور مدیر عامل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج  با رمز «یا ابوالفضل العباس» در تاریخ 16 آبان ماه جاری از ساعت 13 تا 16:30 دقیقه به طور همزمان در محل ستاد مرکزی و ادارات خودگردان آبفای استان اصفهان برگزار شد.

در این مانور که با مشارکت یگان عملیات سپاه ناحیه امام صادق (ع) به اجرا درآمد آمادگی نیروی انسانی و حفاظت فیزیکی، واکنش سریع کارکنان، تجهیزات ایمنی ساختمان، مولدهای برق اضطراری، آمادگی کارکنان در امداد رسانی و کمک‌های اولیه، پیش بینی محل امن برای استقرار نیروها و هدایت ارباب رجوع به محل امن، تمرین و ارزیابی شد.

جانشین فرمانده پایگاه بسیج شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص نحوه اجرای این رزمایش گفت: در ابتدا همه نقاط هدف توسط واحد حراست شناسایی شد و با تشکیل تیم ها و سازماندهی نیروها، رزمایش در همه شهرستان ها، با هماهنگی سپاه به اجرا درآمد.

احمد نظری افزود: این رزمایش با سناریو و زمان بندی متفاوت در سه محور مقابله با نفوذ به اماکن، مقابله با سرقت از تاسیسات و مقابله با خرابکاری در داخل تاسیسات اجرا شد.

 وی ادامه داد: در این رزمایش بررسی وضعیت پشتیبانی، تهیه امکانات لازم و همکاری نیروهای بسیجی با نیروهای حراست در موارد اضظراری به منظور بالا بردن سطح ایمنی از تأسیسات و اماکن مد نظر بود.

 نظری خاطر نشان کرد: درخاتمه این رزمایش، نقاط آسیب پذیر اماکن و تأسیسات شناسایی و مورد ارزیابی قرار گرفت تا در زمینه  بهبود و رفع آن برنامه‌ریزی های لازم صورت گیرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر