کد خبر: 1067086
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تصویب کرد یک نفر از وزارت ورزش در کادر سرپرستی کاروان اعزامی در بازی‌های آسیایی قرار بگیرد.
 نودوچهارمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با ریاست رضا صالحی امیری در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس کمیته ملی المپیک گزارشی از سفر خود و هیات همراه به اجلاس جهانی آنوک ارائه کرد و دستاورد‌های این سفر از جمله دیدار یا مسئولین کمیته بین المللی المپیک، روسا و دبیران کل فدراسیون جهانی و کمیته‌های المپیک برخی کشور‌ها را مثبت ارزیابی کرده و در حوزه دیپلماسی ورزش، رایزنی و مذاکرات را برای ایجاد کاهش تهدیدات بین المللی ورزشی قهرمانی لازم دانست.

در این نشست با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ و ضرورت تعیین و معرفی سرپرست کاروان اعزامی، بحث و تبادل و نظر شد ودر نهایت پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی که سرپرستی کاروان اعزامی به بازی‌های جهانی ساحلی قطر و معاونت سرپرستی کاوران اعزامی به المپیک توکیو را داشت، ب عنوان سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو تعیین و معرفی شد.

همچنین در نشست امروز هیات اجرایی مقرر شد نماینده‌ای از وزارت ورزش و جوانان نیز در کادر سرپرستی کاروان با معرفی مقامات وزارت ورزش حضور داشته باشد.

در ادامه نشست امروز هیات اجرایی مقرر شد در خصوص تعیین سرپرستی کاروان‌های اعزامی به بازی‌های کشور‌های اسلامی قونیه و جوانان آسیا شانتو در جلسات بعدی تصمیم گیری شود.

همچنین محسن مهر علیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش‌های زور خانه‌ای با هیات همراه که میهمان هیات اجرایی بودند گزارش کاملی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این فدراسیون بین المللی ارائه کردند که در خاتمه از زحمات و تلاش‌های ایشان و مجموعه فدراسیون تقدیر بعمل آمد و مقرر شد تا کارگروهی با مسئولیت دبیر کل کمیته و حضور مسئولین فدراسیون تشکیل و پیشنهادات مربوطه به هیات اجرایی ارائه شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار