کد خبر: 1065643
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
استاندار اصفهان:
سید رضا مرتضوی گفت: لازم است کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد استانی کرونا در زمینه طرح ملی واکسیناسیون کووید-۱۹ فعالیت بیشتری داشته باشد و مردم را به واکسن زدن تشویق کند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین اصفهان، استاندار اصفهان در یکصد و ششمین جلسه ستاد کرونای استان اصفهان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نهادهای مختلف مانند دانشگاه علوم پزشکی، بسیج، سپاه و فرمانداری‌ها در زمینه واکسیناسیون کرونا فعال هستند اما باید اقدامات بیشتری برای تشویق مردم به واکسن زدن انجام شود.

وی تاکید کرد: لازم است کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد استانی کرونا در زمینه طرح ملی واکسیناسیون کووید-۱۹ فعالیت بیشتری داشته باشد و مردم را به واکسن زدن تشویق کند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه کووید-۱۹ بیماری بسیار پیچیده‌ای است، اظهار داشت: لازم است در کنار اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی، موضوع واکسیناسیون کرونا را به طور جدی پیگیری کنیم.

مرتضوی تصریح کرد: نگاه مسوولان به موضوع کرونا علاوه بر ادای تکلیف، باید خیرخواهانه باشد و روش‌های ایجاد انگیزه و حساسیت نسبت به واکسن زدن نیز از طریق کمیته معنوی ستاد استانی کرونا پیگیری شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه جامعه از حساسیت‌های اولیه درباره بیماری کووید-۹ فاصله گرفته است، اضافه کرد: درصورت ادامه یافتن این وضعیت، حوزه سلامت به مخاطره می‌افتد که انتظار داریم در جلسه  بعدی ستاد استانی کرونا این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین از اعضای ستاد کرونا در استان اصفهان خواست تا در جلسه بعدی این ستاد، مصوبه‌های اجرا نشده، نظارت‌ها، ارزیابی‌ها و نتیجه گیری را به‌منظور تداوم حرکت پیشگیری از شیوع کرونا ارائه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار