کد خبر: 1065072
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: همکاری، همدلی و در کنار هم قرار گرفتن سپاه و ناجا یک ضرورت انکار ناپذیر برای تامین امنیت کشور است.
عاطفه آزادپور

سردار «جمال شاکرمی» در دیدار فرمانده انتظامی استان، اظهار کرد: نیروی انتظامی در سایه تلاش شبانه روزی و همت کارکنان و مسئولان خدوم، علاوه بر انجام مأموریت‌های ذاتی خود، توانست که در راستای تأمین امنیت اربعین حسینی با شرایط ویژه‌ای که امسال داشتیم، نقش ویژه‌ای را ایفا کند.

وی تصریح کرد: امروز همکاری، همدلی و در کنار هم قرار گرفتن سپاه و ناجا یک ضرورت انکار ناپذیر برای تامین امنیت کشور است و خدمت رسانی برای رفاه و آسایش مردم نیز از مهمترین مولفه‌های ایجاد امنیت در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان ایلام هم در این دیدار با اشاره به وحدت و همدلی نیروی انتظامی با سپاه و بسیج در راستای برقراری امنیت، گفت: نیروی انتظامی برخاسته از مردم است و با حمایت و پشتیبانی مردم قادر به تأمین نظم و امنیت در جامعه است و سپاه و بسیج هم به عنوان یک نهاد مردمی در مأموریت‌های کلان و دشوار همواره در کنار نیروی انتظامی است.

سردار «دلاور القاصی‌مهر» افزود: ابراز رضایت مقام معظم رهبری (مدظله) از عملکرد ناجا در پیامی که ایشان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی امسال صادر فرمودند، مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان نیروی انتظامی است و ما همواره در تلاش در هستیم که رضایت فرمانده معظم کل قوا و مردم عزیز را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: شعار محوری هفته ناجا «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» نامگذاری شده است و برای تحقق این شعار با راه اندازی سامانه‌های اینترنتی از قبیل گذرنامه، پروانه کسب، پلاک گذاری خودرو، مشمولین نظام وظیفه، پرونده‌های شکایات و... تلاش شده که از میزان مراجعات حضوری و رفت و آمد مردم کاسته شود و مردم براحتی بتوانند امورات مربوط به ناجا در را بصورت غیرحضوری پیگیری کنند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر