کد خبر: 1062854
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: هرچند انتظارات از تیم ملی در جام جهانی فوتسال بالا رفته است، ولی نمی‌شود در هر بازی ۶-۷ گل به حریف زد.
 تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی برابر صربستان و آمریکا به پیروزی رسید و امروز در آخرین دیدار از مرحله گروهی به مصاف آرژانتین می‌رود.

ایران در حالی از ساعت ۲۱:۳۰ امروز با آرژانتین روبرو می‌شود که صعودش از گروه F به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را پیش از این قطعی کرده است.

فرهاد فخیم بازیکن باتجربه تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ایران پیش از دیدار با آرژانتین گفت: تیم ما از نظر روحی و بدنی در شرایط بسیار خوبی است. خدا را شکر دو بازی با صربستان و آمریکا را پیروز شدیم؛ هرچند این نتایج برای بعضی از کارشناسان و مردم راضی کننده نبود.

ملی پوش فوتسال ایران تاکید کرد: انتظارات از تیم ملی بالا رفته است. بعضی‌ها توقع دارند تیم ملی در هر مسابقه با ۶-۷ گل پیروز شود. این درست و خوب است، ولی نباید این‌طور باشد که چنین انتظاراتی در هر مسابقه ایجاد شود. باید بدانیم تمام تیم‌های دنیا کار و پیشرفت کرده‌اند. اختلاف بین تیم‌ها آن‌قدر‌ها هم زیاد نیست.

فخیم همچنین درباره بعضی از انتقادات از ملی پوشان مبنی بر اینکه تمرکزشان در جام جهانی روی پاداش است نه بازی، گفت: یک بازیکن در باشگاهش هم به خاطر پاداش بازی نمی‌کند چه برسد به تیم ملی. واقعاً شرایط در تیم ملی سخت است. اصلاً نمی‌دانیم برایمان پاداش می‌ریزند یا نه. هیچ پیامی برایمان نمی‌آید و از مبالغ پاداش هم بی خبریم. تنها چیزی که در تیم ملی وجود دارد این است که همه خوب کار می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی همچنین در واکنش به اخراج دو بازیکن تیم ملی فوتسال ایران مقابل صربستان و آمریکا تاکید کرد: درست است همه کارشناسان نظر می‌دهند، ولی در هر دو بازی با اخراج حمید احمدی و علیرضا صمیمی به تیم ملی شوک وارد شد. این یک چیز غیر منتظره است. هر چند سال یک بار این اتفاق می‌افتد که در شروع مسابقه یک اخراجی بدهیم.

بازیکن تیم ملی افزود: مردم و کارشناسان درک کنند این اتفاقات رخ داده است. این‌طور نبوده که شرایط خیلی هم بد باشد. گام به گام جلو می‌رویم و امیدواریم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم.

فخیم در پایان درباره بازگشتش به تیم ملی فوتسال بعد از چند سال و گلزنی برابر صربستان هم گفت: زمان ما بازی‌های تدارکاتی تیم ملی نسبت به الان کمتر بود. در سال‌های اخیر تیم ملی بازی‌های سنگین و خوبی با تیم‌های بزرگ انجام داده و ترس بچه‌ها ریخته است. الان شرایط برای کسب مقام خیلی بهتر است. ان شاءالله از این موقعیت استفاده کنیم. درباره گلزنی به صربستان هم باید بگویم که لحظه بسیار خوشحال کننده‌ای برایم بود، چون بعد از ۱۷-۱۸ سال دوباره گلزنی کردم. هدفم این است که هر طور شده به تیم ملی کمک کنم حتی با یک تکل یا یک پاس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار