کد خبر: 1061908
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی :
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از برگزاری شور عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند خبر داد و افزود: این طرح از ۲۰ شهریور ماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه همزمان با سراسر کشور در استان در حال اجراست.

حبیب الله آسوده گفت: این نهاد از حدود ۵۰ هزار دانش آموز و دانشجو شامل حدود ۴۷ هزار دانش‌آموز و ۳ هزار دانشجو حمایت می کند.

وی  با اشاره به مشارکت  نیکوکاران در برنامه های مختلف این نهاد اظهار کرد: امسال همچون سنوات گذشته طرح شور عاطفه ها برگزار می شود ولی به دلیل بیماری کرونا  فعالیت ها، بر اساس رنگ بندی شهرستانهای استان و بیشتر فضای مجازی و غیر حضوری است .

وی با اشاره به اینکه علاوه بر دفاتر کمیته امداد، ۶۰۰ مرکز نیکوکاری که عموما با محوریت مساجد هستند،  کمک های نیکوکارانه را جمع آوری می کنند، افزود: سال گذشته با کمک خیران و مراکز نیکوکاری ۱۵ میلیارد تومان  در زمینه کمک به امور تحصیل دانش اموزان و دانشجویان نیازمند تامین و هزینه شد.

آسوده با اشاره به  شرایط اقتصادی گفت : امیدواریم امسال هر خانواده در کنار فرزند خود، برای یک فرزند معنوی در خصوص خرید مایحتاج تحصیلی اقدام کند تا سال تحصیلی بدون دغدغه ای را برای همه دانش اموزان شاهد باشیم

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: نیکوکاران می توانند به منظور کمک به این نهاد علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و یا مراکز نیکوکاری، با شماره گیری کد # ۱ * ۰۵۱ * ۸۸۷۷* اقدام کنند.

شایسته ذکر است: نیکوکاران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر همه روزه به جز ایام تعطیل با شماره تلفن ۳۱۲۸ از ۷:۳۰ صبح تا ۱۶ عصر ارتباط برقرار کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار