کد خبر: 1060935
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

معاون سیاسی وزیر کشور در جلسه معارفه خود گفت: مسیر کار در حوزه سیاسی را با رویکرد ارتقای وفاق، کارآمدی و مشارکت در عرصه سیاسی کشور دنبال می‌کنیم.
به گزارش فارس، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست شورای معاونان وزارت کشور، جمال عرف را از دوستان قدیم و عزیز و شخصیتی اندیشمند و فرهیخته از نظر علمی و عملی توصیف کرد و از مجموعه تلاش‌های وی در دوره تصدی معاونت سیاسی وزارت کشور از جمله برگزاری دو دوره انتخابات سراسری تقدیر کرد. وزیر کشور ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله از توان علمی و تجربه عملی آقای عرف در بخش‌های دیگر استفاده خواهیم کرد.
وزیر کشور همچنین با معرفی محمدباقر خرمشاد به عنوان معاون سیاسی جدید وزارت کشور گفت: آقای خرمشاد از شناخته شدگان فضای سیاسی هستند و مسئولیت‌های متعدد و مهمی را در پیشینه خود داشته‌اند. وحیدی با اشاره به توان و ظرفیت علمی معاون جدید سیاسی وزارت کشور، خرمشاد را کارآزموده در عرصه مسئولیت حوزه سیاسی برشمرد. در این جلسه، جمال عرف که قریب سه سال مسئولیت حوزه سیاسی وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور را برعهده داشت ضمن شکرگزاری به درگاه الهی، خاطرنشان کرد: ما در دوره مسئولیت تلاش کردیم فضای سیاسی کشور آرام و در عرصه تحولات سیاسی کشور، عقلانیت حاکم باشد. وی اجرای قانون، سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و سایر اسناد بالادستی را مبنای اصلی حرکت در دوره مسئولیت در معاونت سیاسی وزارت کشور برشمرد.
عرف تغییر معاون سیاسی وزارت کشور را طبیعت مقطع تغییر دولت‌ها توصیف و از وزیر کشور برای تسهیل این روند تشکر کرد.
محمدباقر خرمشاد، معاون جدید سیاسی وزارت کشور نیز در این نشست گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در سنگر جدیدی را به من عطا کرد. وی افزود: جایگزینی آقای عرف کار سختی است. بحمدالله ایشان توفیقات زیادی داشتند و ان‌شاءالله مسیر کار در حوزه سیاسی را با رویکرد ارتقای وفاق و کارآمدی و مشارکت در عرصه سیاسی کشور دنبال می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار