کد خبر: 1059502
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
عضو شورای شهر تهران خواستار بازنگری در فرآیند‌های صدور پروانه‌های ساختمانی شد و گفت:در سال مانع زدایی از تولید در تولید مسکن موانع زیادی ایجاد شده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: میثم مظفر عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر پس از ارائه گزارش حمید محسنی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران اظهارداشت: همه انگیزه ما باید برطرف کردن مطالبات به حق شهروندان باشد و در وضعیتی که در شهرداری با کمبود منابع پایدار مواجه است در سال مانع زدایی از تولید در تولید مسکن موانع زیادی ایجاد شده است.

وی افزود: این درحالی است که مالکان برای صدور پروانه ساختمانی به منظور نوسازی، برخی مواقع بیش از یکسال در پاس‌کاری خدمات الکترونیک و ارگان‌های خارج از شهرداری گرفتار شده‌اند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: معاونت امور مناطق از جنس حلقه تشکیلاتی و مدیریتی است که می‌تواند با نگرش تسریع خدمات رسانی ورود کند و این بابت درخواست می‌کنم امور مناطق با کمک معماری دنبال کننده اطاله صدور پروانه ساخت در مناطق باشد.

مظفر با بیان اینکه تجربه‌های جهانی نشان می‌دهد صدور پروانه ساخت بر خط در کمتر از یک روز اعطا می‌شود و این معاونت باید نگاه جدی تری به این موضوع داشته باشد، گفت: لازم است یک بازنگری در فرآیند‌های صدور پروانه‌های ساختمانی ایجاد شود و این فرآیند به دو هفته تقلیل یابد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار