کد خبر: 1057399
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
محل برگزاری مسابقه فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.
 فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از تغییر محل فینال جام حذفی از کرمان به اصفهان خبر دادند. این اتفاق بعد از بازدید اخیرا مسوولان سازمان لیگ از ورزشگاه‌های استان کرمان صورت گرفت و در نهایت به علت نبود هیچ تیمی از اصفهان در این مسابقات، ورزشگاه نقش جهان به عنوان میزبان فینال این مسابقات تعیین شد.

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: با توجه به بازدید انجام شده از مجموعه ورزشی امام علی (ع) کرمان و ارزیابی شرایط میزبانی فینال جام حذفی فصل ۴۰۰ -۱۳۹۹ به اطلاع می‌رساند با توجه به سوابق بهره‌برداری در طی فصل جاری و برگزاری مسابقات وضعیت فعلی چمن ورزشگاه به صورتی است، که الزاما باید برنامه ریزی ترمیم و اصلاح نواقص چمن بلافاصله بعد از پایان لیگ یک کشور آغاز می‌شد، تا قبل از ایجاد خسارت‌های جبران ناپذیر سلامت چمن ورزشگاه تضمین شود که البته این امر میسر نشده است.

هم‌چنین لازم به ذکر است از آن جا که سایر الزامات از جمله اسکوربورد، صندلی‌ها و موارد دیگر نیز باید در برنامه نصب، اصلاح و تعمیر قرار گیرد، لذا قطعاً شرایط میزبانی فینال جام حذفی در این ورزشگاه و در تاریخ مقرر مهیا نمی‌شود.

از آنجا که سازمان لیگ به مناسبت بزرگداشت سردار دل‌ها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی آمادگی دارد اولین رقابت مهم و در پیش رو از جمله سوپرجام را در این ورزشگاه برگزار کند، بدیهی است در صورت تحقق موارد فوق و تامین شرایط میزبانی در ورزشگاه مذکور این امر محقق خواهد شد؛ بنابراین دیدار فینال جام حذفی راس ساعت ۲۰:۳۰ روز یک‌شنبه مورخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر استقلال، ملوان، گل‌گهر و فولاد چهار تیم حاضر در جام حذفی هستند و برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنند. استقلال با گل‌گهر و فولاد با ملوان دیدار‌های مرحله نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار