کد خبر: 1056885
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان مرکز:
مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان گفت: در سال ۹۹ بیش از ۳۸۰۰ مستمری برای خانواده زندانیان در نظر گرفته شد و امسال نیز در طرح پوشش حداکثری،۱۱ هزار نفر از خانواده‌ها تحت حمایت قرار خواهند گرفت.
سرویس جامعه جوان آنلاین: صبح امروز مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت زندانیان که در مرکز آموزش منطقه ۷ سازمان زندان‌ها برگزار شد. جبار باقری، مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان گفت: تلاش ما بر این بوده است که در خدمت خانواده‌های زندانیان باشیم و امسال هم تلاش شده است متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به خانواده زندانیان خدمت رسانی کنیم

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان تصریح کرد: در سال ۹۹، بیش از ۳۸۰۰ مورد مستمری برای خانواده‌ها در نظر گرفته شد و ۶۳۰ دانش آموز تحت پوشش انجمن قرار گرفتند همچنین در حوزه اشتغال هم خدمات خوبی انجام شد و برای ۳۸۰ نفر از خانواده زندانیان اشتغال و آموزش ایجاد شد. همچنین در داخل زندان درصدد هستیم کارگاه ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه درآمد‌ها و خدمات رسانی به خانواده زندانیان رشد قابل توجهی داشته است و کمک اشخاص حقیقی مثل خیرین علی رغم کرونا بسیار خود بوده است در حوزه اشخاص حقوقی، اما مانند سازمان زندان‌ها کمک‌ها کم بوده و کمترین کمک به انجمن حمایت شده است.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان تصریح کرد: انجمن حمایت زندانیان توانسته است در یک اقدام بسیجی وار با همراهی روسای زندان‌ها در طرح پوشش حداکثری خانواده زندانیان را تحت پوشش خود قرار دهد؛ تا این لحظه حدود ۱۱ هزار نفر اعلام نیاز کردند و بیش از ۵ هزار نفر مربوط به استان تهران بوده اند که تحت پوشش قرار می‌گیرند.

در ادامه این نشست هریک از اعضای مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان به بیان عملکرد این جمع در بخش‌های مختلف پرداختند همچنین در پایان این جلسه، دونفر به عنوان بازرس انجمن حمایت زندانیان مرکز انتخاب شدند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار