کد خبر: 1056703
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
ملی پوش المپیکی تنیس روی میز کشورمان ضمن عذرخواهی بابت شکست و رفتار‌های غیرالمپیکی‌اش گفت: برای رقابت با حریفی که ٥٠ پله در رنکینگ جهانی بالاتر از من است، نقطه قوتم را کور کردند.
پرونده تنیس روی میز ایران در بازی‌های المپیک به دلیل حذف زردهنگام نیما عالمیان خیلی زودتر از حد تصور بسته شد.

این ملی پوش تنیس روی کشورمان روز گذشته در دور نخست مسابقات به مصاف "پائول درینکال" از انگلستان رفت و با نتیجه ٤ بر یک شکست خورد تا زودتر از حد تصور مجبور به ترک توکیو شود.

نیما عالمیان در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به توکیو در مورد این دیدار و عملکردش در آن گفت: بازی تمام شده و من بازنده آن بودم، الان هم چه حرفی برای گفتن باید داشته باشم؟

وی تصریح کرد: اهل بهانه و بهانه گیری نیستم، اما نقطه قوت من را در این دیدار کور کردند، من همیشه از سرویس‌های معکوس استفاده می‌کنم. این سرویس اصلی من در تمام بازی هاست، در واقع این نوع سرویس نقطه قوت اصلی من در تمام مسابقات است که اجازه استفاده از آن را از من گرفتند.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان ادامه داد: در هیچ دیدار و رقابتی سابقه نداشت تا این حد به سرویس‌های معکوس من حساسیت داشته باشند و به آن تذکر و اخطار بدهند.

عالمیان در عین حال تاکید کرد: اصلا قصد صحبت کردن در مورد داور و عملکرد او را ندارم، اینکه داور در به هم ریختن من و تغییر کامل جریان بازی مقصر بودم یا نه را نمی‌دانم و نمی‌خواهم هم در مورد آن صحبت کنم، اما این مشکل برایم عجیب بود که تا این حد به سرویس همیشگی من اخطار داده شد.

وی با بیان اینکه با رنکینگ ١٢٨ مقابل حریفش قرار گرفت که رنکینگ ٥٨ را دارد، خاطرنشان کرد: حریف من دقیقا به اندازه ٧٠ پله از من بالاتر است، بازی مقابل چنین بازیکنی و در چنین شرایطی باید با نقطه قوت انجام شود، اما این نقطه را از من گرفتند.

پینگ پنگ باز ملی پوش کشورمان در مورد رفتار‌های عجیب و غیر المپیکی که داشت نیز گفت: وقتی اینگونه با محدودیت و اخطار مواجه شدم، ناخودآگاه کنترلم را از دست دادم، چون اصلا انتظار چنین تصمیماتی نداشتم. با این حال از همه عذرخواهی می‌کنم، بابت شکستی هم که متحمل شدم هم شرمنده ام و هم عذرخواهی می‌کنم.

نیما عالمیان با بیان اینکه فردا توکیو را به مقصد تهران ترک می‌کند، گفت: خیلی زود تمریناتم را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آغاز می‌کنم، امیدوارم بتوانم در این دو رویداد عملکرد بهتری داشته باشم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار