کد خبر: 1056667
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح بر اثر ابتلا به کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح بر اثر ابتلا به کرونا دعوت حق را لبیک گفت.
به گزارش دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسن نمازی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح دیروز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا دعوت حق را لبیک گفت.
سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی ضمن تسلیت درگذشت این روحانی خدوم نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نمازی، روحانی بزرگواری بود که سراسر عمر بابرکت خود را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) سپری کرد. بی‌شک خدمت خالصانه و همت والای آن عزیز برای همیشه در دفتر خاطرات ثبت و ضبط و برای آن بزرگوار باقیات الصالحات خواهد ماند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا هم در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حسن نمازی را تسلیت گفت. در پیام حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی آمده است: درگذشت حجت الاسلام نمازی آن عالم وارسته، انقلابی و بسیجی مخلص را که عمر بابرکت خود را وقف دفاع از دین مبین اسلام و انقلاب کرده و تا آخرین لحظه عمر، در این مسیر ثابت قدم ماندند و با اقدامات جهادی و مردم‌داری خویش خدمات شایانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح داشته اند، به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، بیت مکرم آن مرحوم و آحاد کارکنان، فرماندهان و مدیران مجموعه ستادکل نیرو‌های مسلح تسلیت عرض کرده و از درگاه الهی برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل و حشر با اولیای الهی را برای آن مرحوم مسئلت می‌نمایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار