کد خبر: 1056666
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
معاون اول قوه قضائیه:

امروز قوه قضائیه علم مبارزه با فساد درون و برون‌سازمانی را برافراشته است؛ البته در دوره‌های پیشین نیز مبارزه با فساد بوده و در دوره آقای رئیسی به شکل جدی‌تری دنبال شده و در این دوره نیز علم مبارزه با فساد، بر افراشته خواهد ماند.
حجت‌الاسلام محمد مصدق، معاون اول قوه قضائیه در مراسم تودیع و معارفه رئیس‌کل دادگستری گلستان اظهار کرد: از مقام معظم رهبری سپاسگزاریم که برای دومین بار فرزندی از فرزندان قوه قضائیه را برای ریاست این قوه انتخاب کردند. با حضور آیت‌الله رئیسی، تحول خوبی در قوه قضائیه رخ داد. مقام معظم رهبری در حکم انتصاب حجت‌الاسلام اژه‌ای، نقشه راهی را برای قوه قضائیه ترسیم کردند که یکی از مهم‌ترین موارد آن تأکید بر ادامه رویکرد تحولی و توجه به سند تحول با اهتمام بیشتر است.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه همه معاونت‌های قوه قضائیه برنامه‌های خود را برای اجرای سند تحول ارائه کرده بودند، گفت: آینده قوه قضائیه را بسیار روشن می‌بینیم. مصدق تصریح کرد: در طول ۴۰ سال گذشته هیچ‌گاه سیاست جناحی مبتنی بر فقه اسلامی در قوه قضائیه اتفاق نیفتاده و امیدواریم در دوران آقای اژه‌ای این امر محقق شود. در برخی مواقع قوه قضائیه را مخالف آزادی‌های مشروع معرفی کردند در حالی که این طور نیست و در واقع قوه قضائیه وظیفه دارد از آزادی‌های مشروع مردم پشتیبانی کند.
معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: امروز قوه قضائیه علم مبارزه با فساد درون و برون‌سازمانی را برافراشته است؛ البته در دوره‌های پیشین نیز مبارزه با فساد بوده و در دوره آقای رئیسی به شکل جدی‌تری دنبال شده و در این دوره نیز علم مبارزه با فساد، بر افراشته خواهد ماند. وی با تأکید بر اهمیت تدوین آیین دادرسی برگرفته از شرع مقدس اسلام، گفت: باید در دوره تحول، قوه قضائیه‌ای در تراز انقلاب و مقتدر بسازیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار