کد خبر: 1055701
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج خبرداد
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج ضمن تصویب تبدیل وضعیت اداره ی 6 مدرسه از عادی به هیأت امنایی، آخرین وضعیت پروژه های درحال ساخت آموزشی و انشعاب مدارس تازه تأسیس این شهرستان را پیگیری کرد.

در یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کرج به ریاست غفور قاسم پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج در ناحیه یک کرج برگزار شد، مهمترین اولویت های آموزشی شهرستان در دستور کار بررسی قرار گرفت.

در این جلسه فرماندار کرج آخرین وضعیت پروژه های دست در اجرای اداره کل نوسازی مدارس را مورد پیگیری قرار داد و گفت: با توجه به نیازهای جمعیت دانش آموزی در شهرستان باید تا بازگشایی مدارس از فرصت باقی مانده برای تسریع در تکمیل پروژه های آموزشی استفاده کرد.

وی افزود: اداره کل نوسازی با شتاب مضاعف از تکمیل پروژه های آموزشی جانماند.

معاون استاندار در ادامه وضعیت انشعاب مدارس تازه تأسیس شهرستان کرج را نیز بررسی کرد و اظهار داشت: با توجه به احتمال آغاز فعالیت های آموزشی بصورت حضوری در نیمه دوم سال، باید تمهیدات لازم جهت اتصال انشعابات در مدارس تازه تأسیس اندیشیده شود و مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

در یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کرج درخواست های مدیریت ناحیه سه و 4 در خصوص تغییر فعالیت 6 مدرسه از عادی به هیأت امنایی مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین بررسی و تصویب جدول شهریه مدارس هیأت امنایی در سال تحصیلی 1400 – 1401 ، بررسی صدور مجوز پرداخت حق الزحمه شهریورماه کلاس های جبرانی دوره های اول و دوم متوسطه در تابستان 1400 و با دریافت کد یک هنرستان دخترانه در کرج موافقت شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار