کد خبر: 1055618
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
در سه ماهه نخست سال جاری؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در سه ماهه نخست سالجاری فوتی های تصادفات جاده ای استان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل ۱۰ درصد کاهش یافته است.

ارسلان شکری اظهار کرد: از آغاز سال جاری تا پایان خرداد ماه امسال ۸۵ نفر از هم وطنانمان بر اثر سوانح جاده ای جان خود را از دست داده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: این مقدار در مقایسه با سه ماهه نخست سال ۱۳۹۹ که ۹۴ نفر فوتی بوده است  از کاهش ۱۰ درصدی تعداد فوتی ها در سوانج جاده ای استان حکایت دارد.

وی تصریح کرد: این درحالی است که تعداد تصادفات و سوانح منجر به فوت در سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۹ درصد افزایش را نشان میدهد.

دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان غربی ادامه داد: رسالت و وظیفه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ایمن سازی محورهای مواصلاتی با حذف و آشکار سازی نقاط حادثه خیز، نصب علائم ایمنی، لکه گیری و روکش آسفالت، خط کشی، نصب گاردریل و نیوجرسی و سایر موارد مشابه  است.

شکری گفت : کاربران جاده ای نیز لازم است برای تردد در محورها تمام نکات ایمنی مخصوصا رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی و عدم انحراف به چپ بعنوان دلایل اصلی تصادفات جاده ای را به طور کامل رعایت کنند تا شاهد کاهش هر چه بیشتر تعداد تصادفات و به تبع آن تلفات جاده ای در استان باشیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر