کد خبر: 1053532
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
رییس اداره آموزش و فرهنگسازی سازمان آتش نشانی مشهد خبرداد
رییس اداره آموزش وفرهنگسازی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آغازبه کار مهدکودک و پیش دبستانی سازمان آتش نشانی مشهد بعد از گذشت یکسال ازشیوع کرونا خبرداد.

سرآتشیار میثم رضایی رییس اداره آموزش و فرهنگسازی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اعلام این خبر بیان کرد:به دلیل شیوع ویروس همه گیر کرونا مهدکودک های سازمان آتش نشانی مشهد تعطیل شد و بعد از گذشت یک سال از شیوع این ویروس این مرکز رسما دوباره افتتاح شد واکنون شاهد حضور مهدکودک های سطح شهر در این مکان برای آموزش نکات ایمنی به فرزندانمان هستیم.

وی ادامه داد:این مرکز تنها مرکز تخصصی آموزش وایمنی آتش نشانی مشهد به کودکان است و به مدت بیست سال در خدمت مهدکودک ها سطح شهر بوده ایم که به منظور آموزش به این مکان مراجعه نموده اند.

رضایی همچنین گفت:بعداز گذشت یکسال از شیوع کرونا وتعطیلی این مرکز ،اکنون با رعایت مسائل بهداشتی شاهد حضور دوباره مهدکودک ها هستیم وازآنجایی که آموزش نکات ایمنی به کودکان اهمییت بالایی دارد سعی کرده ایم دراین مرکز آموزش های مهمی را ارائه بدهیم.مهدکودک ها می توانند چه به صورت حضوری دراین مرکز و چه طی تماس با سازمان آتش نشانی و اعلام آمادگی برای حضور همکاران آتش نشان در مهدکودک ها از خدمات سازمان آتش نشانی و نکات ایمنی به کودکان بهره مند شوند.

خبرنگار:آرش بدوئی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار