کد خبر: 1052627
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
بازی سوپر جام بین پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر فوتبال و تراکتور، قهرمان جام حذفی امشب از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
وحید صابری
به گزارش جوان آنلاین؛ بازی امروز در حالی برگزار می‌شود که به خاطر کرونا بدون تماشاگر خواهد بود، اما پرسپولیسی‌ها در یک اقدام جالب بلیت مجازی به فروش می‌رسانند تا هوادارانشان با خرید بلیت بتوانند به تیم محبوبشان کمک مالی کنند.
 
پرسپولیس- تراکتور / سوپر جام ۱۴۰۰
پرسپولیسی‌ها امشب یکی از بازیکنان تاثیرگذار خود یعنی وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و به گفته گل محمدی سعید آقایی دفاع چپ پرسپولیس در این دیدار به میدان خواهد رفت. رادوشوویچ دروازه بان کروات هم به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی اش هنوز به ایران برنگشته است و در این بازی حضور ندارد. در سوی دیگر، برای تراکتور هم مسعود شجاعی، اشکان دژاگه که خارج از کشور بسر می‌برند و وضعیت مشخصی با باشگاه ندارند و پیمان بابایی که به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ، غایبان این بازی هستند.

سرخپوشان پایتخت در ۳ دوره سوپرجام در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ قهرمان شدند و قصد دارند با پیروزی برابر تراکتور برای چهارمین بار قهرمان این دیدار شوند. شاگردان گل محمدی در آستانه بازی سوپرجام وضعیت خوبی دارند و با ۴۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رتبه دوم رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند. تراکتوری‌ها در ۵ بازی اخیر خود، ۳ تساوی، یک شکست و یک پیروزی کسب کرده‌اند که شکست آن‌ها برابر آلومینیوم باعث شد تا قرمز‌های آذربایجان از جام حذفی کنار بروند.
رسول خطیبی همواره سعی می‌کند تیم هایش مقابل پرسپولیس و استقلال جنگنده بازی کنند و این مرتبه هم یک بازیکن به نام محمد عباس زاده در خط حمله دارد که می‌خواهد توانایی هایش را به رخ پرسپولیسی‌ها بکشاند.
این دو تیم پیش از این، ۴۷ بار به مصاف هم رفتند که سهم پرسپولیس ۲۱ برد و سهم تراکتور ۱۰ پیروزی بوده است و ۱۶ دیدار هم به تساوی کشیده است. این دو پیش از این، یک بار در این فصل و در چارچوب لیگ بیستم به مصاف هم رفتند که سرخ‌ها موفق شدند با گل سید جلال حسینی، در تبریز برنده از زمین خارج شوند.

براساس تصمیم کمیته داوران، علی صفایی به عنوان داور این مسابقه انتخاب شد و حسن ظهیری به همراه محمدعلی پورمتقی به عنوان کمک‌های وی این دیدار را قضاوت می‌کنند؛ سعاد وفا پیشه به عنوان داور چهارم و مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری برای این مسابقه انتخاب شده اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار