کد خبر: 1052150
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کارشناس داوری تاکید کرد داوری که برای دیدار ایران و عراق انتخاب شده بود عملکرد متزلزی داشت.
محمد فنایی در خصوص داوری بازی شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران و عراق گفت: یک پیروزی اینچنین را نباید خیلی بزرگ کنیم چرا که لیاقت کشور و فوتبال ایران بیشتر می‌باشد.

وی در مورد قضاوت داور ازبکستانی این دیدار نیز گفت: «ایلگیز تانتاشف» ۳۷ ساله که برای این بازی حساس انتخاب شده بود خیلی با ایرماتوف فاصله داشت و بسیار متزلزل قضاوت کرد. در محوطه‌های جریمه هم خیلی اتفاق خاصی رخ نداد و یک یا دو اخطار هم بازیکنان ما بی جهت گرفتند و توپ‌های محوطه جریمه هم نمی‌توانست خطای هَند باشد. خطا بر روی مهدی طارمی خیلی مشهود نبود که بتوانیم آن را خطا محسوب کنیم. داور طوری قضاوت می‌کرد که بتواند تعادل را ایجاد نماید به گونه‌ای که یک کارت به تیم ما و یک کارت به تیم حریف میداد.

این کارشناس داوری که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد افزود: بازیکنان باید دقت کنند چه بسا مراحل و بازی‌های بعدی برای تیم ما به تناسب سخت‌تر و حساس‌تر می‌باشد. فکر نمی‌کنم این کارت‌های زرد در بازی‌های بعدی باقی بماند.

پیشکسوت داوری ضمن تبریک به مردم و جامعه ورزشی کشور در پایان عنوان کرد: اگر عراق در این بازی با خشونت و حاشیه بازی می‌کرد، به مشکل برمی‌خوردیم، چون ما هم تیم و مهره‌های قوی‌ای داریم و بازیکنان قیمت بسیار بالایی پیدا کردند و در تیم‌های اروپایی حرف برای گفتن دارند و کادر فنی تیم هم خیلی بی حاشیه و ساکت است و امیدوام تیم ملی در مراحل بعد هم با همین ثبات و صلابت پیش رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار