کد خبر: 1052024
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
ملی‌پوش شنا گفت: قرار بود در دو یا سه مسابقه انتخابی المپیک شرکت کنیم، اما متاسفانه لغو شد و قرار است تنها به صربستان اعزام شویم.
مهدی انصاری در گفتگو با ایسنا در خصوص شرایط برای حضور در مسابقات شنای کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: قرار بود دو یا سه مسابقه انتخابی را اعزام شویم که متاسفانه لغو شد و قرار است تنها در یک مسابقه آن هم صربستان شرکت کنیم.

ملی‌پوش شنا در ادامه گفت: مسابقات شنا انتخابی المپیک شنبه و یکشنبه هفته آینده در صربستان انجام می‌شود و ما نیز قرار است چهارشنبه صبح ۲۶ خرداد به این کشور اعزام شویم.

وی در خصوص میزان آمادگی‌اش و کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: اکنون که نزدیک اعزام هستیم نمی‌توان چیزی گفت و یا قولی داد. ما تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه می‌کنیم. تمریناتی را هم پشت سر گذاشته ایم و امیدواریم بتوانیم بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشیم.

انصاری در خصوص رکورد ورودی المپیک گفت: من در شنای ۱۰۰ متر پروانه رکورد ملی ۵۴.۱۷ را در اختیار دارم و رکورد ورودی المپیک ۵۳.۵۲ است که من تنها ۶۵ صدم ثانیه با آن فاصله دارم که امیدوارم بتوانم این فاصله را کم کنم.

وی در خصوص سهمیه اعطایی فدراسیون جهانی شنا برای حضور در المپیک گفت: به نظر من ارزش ندارد که با وایلد کارت در المپیک شرکت کنیم. ارزشش به این است که سهمیه المپیک را مستقیم کسب کنیم نه با وایلد کارت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار