کد خبر: 1051992
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
رقابت‌های لیگ ملت‌ها
تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌ها امروز به مصاف استرالیا می‌رود.
وحید صابری
به گزارش جوان آنلاین، این بازی که از هفته چهارم این رقابت‌ها بشمار می‌رود شاگردان الکنو در بازی دهم در حالی به مصاف استرالیا می‌رود که با پنج برد در رده ۶ لیگ ملت‌ها قرار دارند و در این هفته باید به مصاف تیم‌های استرالیا، برزیل و اسلوانی بروند.
با اعلام ولادیمیر آلکنو ایران با ترکیب ۱۴ نفره میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، علی‌اصغر مجرد، میثم صالحی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، بردیا سعادت و جواد کریمی مقابل استرالیا به میدان می‌رود.

بررسی شرایط تیم ملی ایران
در این دوره از رقابت‌ها شاگردان ولادیمیر آلکنو در ۳ هفته ابتدایی موفق به کسب ۵ پیروزی شدند و در ۴ بازی هم نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند. ملی ایران شروع نگران کننده‌ای داشت و نتیجه را به ژاپن و روسیه واگذار کرد، البته بهدا با نتایجی که کسب شد مشخص شد عدم ناهماهنگی بزرگترین عامل باخت ما به ژاین بوده وگرنه ژاپن تیمی نیست که بتواد حریف سختی برای ایران بشمار رود. در ادامه این رقابت‌ها شاگردان آلکنو رفته رفته با هماهنگی بیشتر توانستند ۵ برد عالی برابر هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا داشته باشد و در دو بازی مقابل صربستان و آلمان در حالی که می‌توانستند حتی برنده میدان باشند با بی تجربگی و اشتباهات بازیکنان نتیجه را ۳ بر ۲ واگذار کردند تا همچنان در جایگاه ۶ جدول قرار بگیرند.
در مقابل حریف امروز ایران یعنی استرالیا در این دوره از رقابت‌ها اصلا بردی نداشته و در انتهای جدول لیگ ملت‌ها قرار دارد. بی شک این تیم با سرمربی جدید خود امروز چالش سختی برابر بلندقامتان ایران خواهد داشت.
شاگردان میراندا در دو بازی نخست خود با نتیجه مشابه ۳ بر صفر مغلوب آلمان و بلغارستان شدند. سپس با نتیجه ۳ بر یک به فرانسه باختند. لهستان، روسیه و آمریکا دیگر تیم‌هایی بودند که با نتیجه ۳ بر صفر از سد استرالیا گذشتند. ژاپن با نتیجه ۳ بر یک این تیم را از پیش رو برداشت. آرژانتین و ایتالیا هم دیگر تیم‌هایی بودند که استرالیا با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب آن‌ها شد.
در گروه مردان لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۱ برزیل، ایران، هلند (جایگزین چین)، ایتالیا، لهستان، صربستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، آلمان، روسیه و آرژانتین به عنوان ۱۲ تیم ثابت و استرالیا، بلغارستان، کانادا و اسلوونی به عنوان چهار تیم غیر ثابت، حضور دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار