کد خبر: 1051369
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان:
ایرج مظفر از افتتاح رسمی مجموعه پل های سردار شهید سلیمانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ بیش از یک کیلومتر از مسیر اصلی حلقه چهارم ترافیکی اصفهان را شامل می شود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به تکمیل مجموعه پل های شهید سلیمانی و افتتاح رسمی آن در آینده نزدیک اظهار کرد: برای اجرای این طرح عظیم از مرحله آزادسازی تا اجرا 174 میلیارد تومان هزینه شده است که به عنوان یکی از بخش های اصلی حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: مجموعه پل های شهید سلیمانی در کوتاه مدت باعث حذف كامل ترافیک کامیون های سنگین در حدود 50 درصد از ترافیک سواره سبک از میدان ارغوانیه منطقه 15 (خوراسگان) شده است.   

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه کاهش سوخت و آلایندگی را در پی دارد، بیان کرد: همچنین اجرای این طرح علاوه بر کاهش تصادفات و خسارات وارده به معابر و پل ارغوانیه باعث کاهش حدودا 5 دقیقه ای زمان سفر شده است.  

وی هزینه اجرای عملیات عمرانی، فضای سبز و روشنایی این طرح را  130 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای جابجایی تاسیسات طرح به طول 9 کیلومتر هم 13.1 میلیارد تومان و به منظور آزادسازی 31 میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

*122 هزار مترمربع آسفالت، 18 هزار مترمربع پل سازی

مظفر با بیان اینکه مساحت آسفالت شده در این پروژه 122 هزار متر مربع بوده است، اظهار کرد: همچنین حجم بتن ریزی طرح به 70 هزار مترمکعب رسید.

وی ادامه داد:‌ طول مسیر اجرا شده حلقه حفاظتی در مجموعه پل های شهید سلیمانی یک هزار و 400 متر است که شامل تندروها با عرض 32 متر و یک هزار و 360 متر طول کندروها با عرض متوسط 15 متر می شود.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان، مساحت پل سازی در این پروژه که دارای 5 پل است را 18 هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: این پروژه دارای چهار رمپ گردش به راست به طول دو هزار و 50 متر و عرض 11 متر است.

وی ادامه داد: تعداد لوپ های گردش به چپ هم دو مورد به طول 600 متر و عرض 11 متر است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر