کد خبر: 1051047
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

مدیرعامل راه آهن با معرفی اعضای هیئت مدیره تراورس، بازگشت رسمی این شرکت خصوصی‌سازی شده به دولت را کلید زد و با تعیین دستیار ویژه جهت رسیدگی به وضعیت کارگران، ساماندهی امور کارگران را وعده داد.
به گزارش راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، با حضور سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه‌آهن مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل و هیئت‌مدیره شرکت تراورس برگزار شد. رسولی در این مراسم گفت: آنچه اهمیت دارد و باید از آن به عنوان یک نقطه عطف یاد کرد، تغییر رویکرد و دیدگاهی است که هم‌اکنون در این شرکت به وجود آمده و آن استفاده حداکثری از ظرفیت این شرکت تخصصی در توسعه ریلی کشور است.
رسولی با یادآوری این نکته که شرکت راه‌آهن در شرایطی مسئولیت شرکت تراورس را به عهده گرفت که برخی آن را منع و از این اتفاق به عنوان بازگشت و پس رفت یاد می‌کردند، تأکید کرد: زمانی که این مسئولیت را در راه‌آهن پذیرفتیم، همگی بدون شک و شبهه اعتقاد داشتیم که این مسئولیت نه تنها مشکلی برای راه‌آهن ایجاد نمی‌کند، بلکه ظرفیتی ایجاد می‌نماید که اگر به دور از شعار زدگی آن را خوب مدیریت کنیم، با سرمایه‌های انسانی متخصص و کارآمدی که در آن وجود دارد، می‌تواند فرصت خوبی برای ارتقا و توسعه حمل‌ونقل ریلی کشور ایجاد شود.
مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به اهمیت و لزوم خروج نام شرکت تراورس از فهرست واگذاری‌ها عنوان کرد: اکنون این شرکت جزو یکی از شرکت‌های دولتی زیر مجموعه شرکت راه‌آهن قرار گرفته است و بودجه آن در قانون تصویب شده و به‌طور روزانه پیگیر انجام کار‌های باقیمانده در جهت تثبیت و پایداری آن در ذیل شرکت راه‌آهن هستیم و با توجه به حمایت وزیر راه و شهرسازی، امیدواریم که هر چه زودتر پیشنهاد ما در
هیئت دولت به تصویب برسد.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن از تعیین دستیار ویژه مدیرعامل جهت رسیدگی به وضعیت کارگران این شرکت خبر داد و اظهار کرد: البته از سال ۹۸ کمیته‌ای در راه‌آهن تشکیل و قدم‌های بلندی هم برداشته شد. بخشی از این قدم‌ها شامل تجمیع ۳۵۰ شرکت در قالب ۳۲ شرکت ساماندهی بود که طی آن قرارداد‌های بیش از ۴ هزار نفر بازنگری شد و برنامه‌ریزی مناسب برای بیمه تکمیلی و پرداخت‌های آنان صورت گرفت و این کار را تا آخرین شرکت و بهره‌مندی همکاران شرکت‌های طرف قرارداد از حقوق قانونی خود ادامه می‌دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار