کد خبر: 1050956
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
رییس انجمن کشتی کارگران کشور گفت: بیش از یکسال است که کلیه فعالیت های ورزش کارگری متوقف شده و به دلیل لغو مسابقات بین المللی امکان برگزاری اردو یا اجرای برنامه های پیش بینی شده را نداریم.
حسن حمیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بیش از یکسال است که کشتی ورزش کارگری به دلیل بیماری کرونا تعطیل است و این تعطیلی همچنان ادامه دارد. هر چند کشتی گیران کارگر در استانها و شهرستانها به صورت کم و بیش تمرینات خود را پیگیری می کنند اما این تمرینات زمانی هدفمند است که شاهد برگزاری اردوهای تیم ملی باشیم.

وی گفت: برای اجرای هر برنامه ای در ورزش کشتی کارگران باید منتظر فراهم شدن شرایط و بهبود وضعیت در آینده باشیم تا با برگزاری مسابقات بین المللی، کشتی کارگران نیز فعالیت خود را شروع کند. در طی یکسال گذشته با لغو مسابقات جهانی ورزش کارگری تمام برنامه های پیش بینی شده تحت تاثیر کرونا قرار گرفته و امکان اجرای آنها را نداشتیم.
حمیدی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز برنامه های زیادی برای کشتی گیران کارگر پیش بینی کرده بودیم که با تغییر زمان برگزاری مسابقات جهانی ورزش کارگری متاسفانه کلیه برنامه ها از جمله برگزاری اردوها متوقف شد. در حال حاضر نیز منتظر هستیم تا ببینیم این مسابقات در شهریورماه امسال برگزار می شود تا برنامه های خود را عملیاتی کنیم یا همچنان باید در بلاتکلیفی بسر ببریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار