کد خبر: 1050608
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
رئیس ستاد جوانان استان اصفهان:
رسول رضوی گفت: در خصوص فعالیت ستاد جوانان پرشورسیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری استان اصفهان باتوجه به استقبال جوانان و نخبگان در عرصه های مختلف مانند هیات ورزشی ،اصناف، کانونئ های فرهنگی ومذهبی، دانشجویان،تشگلها ی صنفی اقبال گسترده ووسیع مردم و حتی بازنشستگان و پیشکسوتان نسبت به حضور در انتخابات 1400 به عنوان مطالبگر و حامی حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی توانسته ایم بصورت موی رگی به جامعه هدف خانه به خانه ورود پیدا کنیم.

وی افزود:ملت ایران توانست  است بر تمام سختی های جنگ درون مرزی وبرون مرزی ؛ تحریمها؛ وهزاران مصائب دیگر که برای این کشوردرست کردند پیروزمندانه خارج شود واینک ملت پرشور ایران نشان خواهند داد که بر سختیهای اقتصادی و... نیز با انتخاب درست ریاست جمهور پیروز خواهند شد وحسرت دستیابی به ایران را  توسط استگبار واذنابش به گور خواهند برد.

رضوانی بیان داشت: ستاد جوانان استان اصفهان به طور خود جوش ومردمی از تاریخ 25 اردیبهشت آغاز بکار کرد واز صبح تا یک بامداد روز بعد درب ستاد به روی مراجعه کنند گان باز است.

رئیس ستاد جوانان استان اصفهان اذعان نمود: احکامی که از طرف ستاد مرکزی آیت الله رئیسی به ستاد جوانان استان داده شد به صورت قانونمند وهدفدارکاررا شروع کرد ودر حال حاضر بیش از 760 حکم به جامعه هدف تحویل داده شد و تعداد 450 حکم دیگر صادر گردیده که معتمدین وبزگواران که به عنوان حامی وپیگیر کنند گان انتخاب آیت الله رئیسی هستند تحویل داده می شود.

رضوانی ابرازکرد: باتوجه به راه اندازی ستاد انتخاباتی جوانان استان اصفهان به دلیل وضعیت کرونایی علاوه بر فضاهای مسقف ستاد ما وظیفه داشتیم در فضای رو باز فعالیت ستاد را راه اندازی کنیم و برای جلوگیری از ترافیک تعداد دو پارکینگ بزرگ را در نظر گرفته ایم.

وی گفت:باتوجه به اینکه هرروز به انتخابات نزدیک می شویم عزیزانی که  از صنوف مختلف آمادگی دارند دعوت می کنیم تا جهت دریافت لوح به ستاد مرکزی جوانان استان مراجعه نمایند.

وی بابیان اینکه هریک از مبلقین تشگلها گلینی خواهندداشت  وبه صورت شبکه ایی که ابداع جدیدی هست و برای اولین بار در کشور برنامه داده ایم تا به این روش حرکت کنند، مجموعه های خود را به سمت تبلیغات توجیح کنند.

رضوای با اشاره به شعارمنتخب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: ما نیز شعار آیت الله رئیسی را اجرا کرده ایم وستاد خانه به خانه را در دستور کار قرار داده ایم.

رئیس ستاد جوانان استان اصفهان تصریح کرد: انشاالله بتوانیم با چینشی که انجانم داده ایم با کمترین هزینه شخصی وبا خروجی بالا و جامعه هدف که ایت الله رئیسی فرمودنند این هدف را ترسیم کنیم.

رضوانی در پایان گفت:  این ستاد طبق شعارجلوگیری از اسرافگرایی وپرهیز از ریخت وپاشهای هنگفت وممانعت از وامدار شدن اشخاص  حقیقی  وحقوقی  توسط گروهایی که در سطح نفوذ داشته اند عمل کرده ایم وامید واریم بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا ایشان به کرسی ریاست جمهوری ورود پیداکنند وجلوی ریخت وپاشهای بی حد وحساب قدرت اشرافگیری را بگیرند.ُ

 

 

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یه دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
0
سلام چرا اینقدر تو متن و تیتر حتی غلط املایی دارین
برای روزنامه خیلی زشته
لطفا نظارت و اصلاح بفرمایید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار