کد خبر: 1050401
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
معاون سیاسی ،امنیتی،اجتماعی استانداری خراسان رضوی خبرداد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۸ میلیون تعرفه‌ رای برای سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری به استان منتقل شده و هیات‌های اجرایی در شهرستان‌‌ها بحث جانمایی و تکمیل ملزومات انتخابات و تجهیز شعب‌های اخذ رای را در دستور کار دارند.

محمدعلی نبی‌پور در جلسه ستاد انتخابات استان که در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد با اشاره به مناسبت‌های پیش رو  و انتخابات اظهار کرد: یکی از برکات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برگزاری انتخابات است که نقش مردم را در سرنوشت خود پر رنگ می‌کند. در این راستا ما با تاکید به آرمان‌های امام راحل و زنده‌ نگه داشتن این ارزش‌ها، وظیفه داریم تا نسبت به برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و با امنیت اقدام کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه چند اولویت را طی دو هفته آینده در بحث برگزاری انتخابات دنبال میکنیم، افزود: اول تکمیل فرایند آموزش نیروها و عوامل اجرایی انتخابات است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اولویت دوم در بحث زیرساختی و تامین امنیت انتخابات است که خوشبختانه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد اما تمام ارکان امنیتی انتظامی برنامه ریزی لازم را برای افزایش ضریب امنیتی انتخابات باید بکار گیرند. سومین موضوع مبحث واکسیناسیون عوامل برگزاری انتخابات است که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا هماهنگی‌ها بعمل آمده و در هفته آینده کار دنبال خواهد شد تا در کنار رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها، خطری متوجه عوامل اجرایی و مردم عزیز انتخابات نباشد.

نبی‌پور خاطرنشان کرد: در تاریخ برگزاری انتخابات، طبق هیچگونه شرایطی تا 72 ساعت نباید قطعی برق صورت بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار