کد خبر: 1050369
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه چهار شهرداری اصفهان:
محمدرضا رهبری از برگزاری مسابقه ساخت پادکست با عنوان " شهر از نگاه بانوان" خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، رئیس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه چهار شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری این مسابقه در قالب رویداد "رسانه شهر خود باشیم"، اظهار داشت: برپایی کارگاه ساخت پادکست و برگزاری مسابقه پادکست بخشی از پازلی است که در راستای بهبود محلات و در چارچوب موضوعات چه طور شهر را رصد کنیم و چه طور برای بهتر شدن وضعیت شهر با مشارکت شهروندان اقدام کنیم، صورت گرفته است.

وی افزود: برای اینکه از دیدگاه شهروندان نسبت به شهر آگاه شویم و با مشارکت آنها به تغییر وضعیت موجود به وضعیت مطلوب اقدام کنیم، تصمیم به برگزاری مسابقه پادکست با محوریت بانوان گرفتیم زیرا بانوان از دیدگاه و منظر خاصی به شهر نگاه می کنند اما معمولا در برنامه ریزی های شهری به آن ها کمتر توجه شده و رسانه ها نیز کمتر به انعکاس دیدگاه بانوان نسبت به شهر اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: با برگزاری این مسابقه در تلاش هستیم به بانوان این پیام را بدهیم که برای انعکاس نظرات و دیدگاه هایشان منتظر رسانه رسمی نباشند و خودشان صاحب رسانه شوند، یعنی با ابزاری مانند پادکست حرف هایشان را بزنند.

وی با بیان اینکه فرصت شرکت در مسابقه تا 20 خرداد است، ادامه داد: از همه بانوان شهر اصفهان به ویژه بانوان شهرداری منطقه چهار درخواست داریم این فرصت را غنیمت شمرده و روایت خودشان از شهر را در قالب موضوعاتی چون بیان دغدغه های فردی و اجتماعی با محوریت تجاربمان در زندگی شهری و آنچه کرونا به ما یاد داد، در یک پادکست 5 تا 15 دقیقه ای به شماره 09392009957ارسال کنند.

رهبری خاطرنشان کرد: پادکست های منتخب در اختیار مدیران شهری قرار می گیرد تا در جریان دیدگاه ها و نظرات بانوان قرار گیرند و آن ها را در برنامه ریزی های شهری لحاظ کنند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر