کد خبر: 1049779
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا لوهانسک گفت: من هم شنیده‌ام که دو باشگاه شاختاردونتسک و دیناموکیف اوکراین به جذب من علاقه دارند، اما برایم مهم نیست کجا بازی کنم.
 اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی به صورت قرضی از تیم فنرباغچه ترکیه راهی تیم زوریا لوهانسک اوکراین شده است. این بازیکن فصل گذشته در زوریا بازی کرد و احتمالاً این باشگاه اوکراینی بند قرارداد دائمی او را فعال کند.

این در حالی است که گفت می‌شود این مهاجم مدنظر دو تیم مطرح اوکراین یعنی دیناموکیف و شاختار دونتسک هم قرار گرفته است.

به نقل از سایت «football۲۴» اوکراین، اللهیار صیادمنش در واکنش به احتمال انتقالش به یکی از این دو باشگاه گفت: من هم در مورد علاقه دینامو و شاختار به خودم چیز‌هایی شنیده‌ام، اما فعلاً نمی‌خواهم به آن فکر کنم. درباره شایعات توضیحی نمی‌دهم. در تابستان زمان زیادی برای فکر کردن در مورد آینده وجود دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مردم ایران از دینامو و شاختار اطلاعاتی دارند؟ تاکید کرد: بله مردم ایران دو باشگاه را می‌شناسند و می‌دانند دو تیم بزرگ اوکراین هستند که هر فصل در لیگ‌های اروپا بازی می‌کنند. فکر می‌کنم محبوبیت شاختار در ایران بیشتر باشد، چون بازیکنان برزیلی معروف در آن بازی کرده‌اند.

«آیا دوست دارید به کارتان در لیگ اوکراین ادامه بدهید؟» صیادمنش در پاسخ به این سئوال گفت: می‌خواهم یک انتخاب درست داشته باشم. برایم مهم نیست کجا بازی کنم. در اوکراین همه چیز برای من مناسب است. در لیگ اوکراین تیم‌های خوبی وجود دارد. مهمترین چیز این است که پیشرفت کنم. اجازه بدهید ببینیم در اوضاع برای فصل آینده چطور رقم می‌خورد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار