کد خبر: 1049121
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:
جلسه گروه کاری تلفیق زیربنایی استان اصفهان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد و ضمن بررسی ۸۱ پرونده در سطح استان، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ جلسه گروه کاری تلفیق زیربنایی با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر اعضا برگزار شد و پرونده‌های گروه كاري طرحهاي وابسته كشاورزي احاله شده به گروه كاری تلفیق، پرونده‌های گروه‌كاری طرحهاي وابسته كشاورزی و موارد داخل و خارج حریم شهرهای استان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در این جلسه پرونده‌های گروه كاری طرحهای وابسته كشاورزی احاله شده به گروه كاری تلفيق شامل پنج مورد از موارد خارج حريم شهرهای (شاهين‌شهر و ميمه، خوروبيابانك و چادگان) و یک مورد از موارد داخل حريم شهر اصفهان مطرح و بررسی شد.

وی با بیان اینکه 60 مورد از پرونده های مطرح شده مربوط به گروه كاری طرحهای وابسته كشاورزی بود اذعان داشت: این پرونده‌ها شامل موارد داخل حريم 38 شهر استان و موارد خارج حريم 22 شهر استان بودند.

قاری‌قرآن ادامه داد: 4 مورد از موارد مطروحه در این جلسه مربوط به موارد داخل حریم شهر اصفهان و ۱۱ پرونده دیگر نیز مربوط به موارد خارج حريم شهرستان‌های اصفهان، سمیرم، نایین و کاشان بود که مورد بررسی قرار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از موارد مهم مطرح شده در این جلسه، طرح سند بهسازی و نوسازی صنعت آجر استان شامل پهنه‌بندی ،استقرار و سیاست‌گذاری اجرایی و مدیریتی بود.

وی افزود: این طرح جهت ساماندهی وضعیت کوره‌های آجر پزی استان و ارائه برنامه و طرح برای نوسازی کوره ها و تبدیل کوره‌های قدیمی و سنتی به کوره‌های به روز که در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی اثر بسیاری داشته و همچنین کمک شایانی به رشد صنعت آجر استان میکند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

گفتنی است: در این جلسه تعیین کاربری مجموعه ها و مراکز ورزشی – تفریحی، احداث پارک علم و فناوری سلامت واقع در اراضی محور اصفهان –بهارستان موسوم به اراضی روستای گچی نیز مطرح و رسیدگی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار