کد خبر: 1048147
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
حبیب زاده اعلام کرد
عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به اهمیت سلامت مردم، لازم است که شهرداری توزیع گوشت بی کیفیت در فروشگاه شهروند را پیگیری کند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: در پی شکایات شهروندان مبنی بر توزیع گوشت قرمز بی کیفیت در شعب فروشگاه شهروند، موضوع براساس بند ۱۸ ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران که یکی از وظایف شورا را نظارت بر امور بهداشت حوزه شهر عنوان کرده، در دستورکار معاونت نظارت و پیگیری شورا قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان شورا با حضور در برخی از شعب فروشگاه شهروند ضمن بررسی محصولات ارائه شده در این فروشگاه، به این نتیجه رسیدند که کیفیت برخی از گوشت‌های قرمز توزیع شده در حد مطلوب نیست.

حبیب زاده تاکید کرد: با توجه به اهمیت مساله سلامت مردم و لزوم توزیع کالا‌های با کیفیت، ضروری است شهردار تهران در اسرع وقت موضوع را از طریق کارشناسان بهداشتی بررسی کرده و نسبت به نظارت بیشتر بر کیفیت مواد پروتئینی بویژه گوشت قرمز عرضه شده با تاکید بر بررسی تاریخ انقضای واقعی، نحوه نگهداری این محصولات و نحوه کشتار در فروشگاه شهروند اقدام کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار