برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها زیر ذره‌بین «رادیو انتخابات»
کد خبر: 1048104
لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/004Oeu
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹
رضا کوچک‌زاده، مدیر رادیو انتخابات خبر داد
رادیو انتخابات با هدف پوشش تمامی رویداد‌های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی (در برخی شهرها) و مجلس خبرگان رهبری از روز گذشته آغاز به کار کرد.
مصطفی محمدی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: رادیو انتخابات با مدیریت رضا کوچک‌زاده از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرد. رادیو انتخابات هم اکنون روی موج اف‌ام ردیف ۵/ ۹۵ هرتز و همچنین سایت ایران صدا قابل دریافت است و از ساعت۷ صبح روز گذشته به صورت رسمی برنامه‌های آن آغاز شده است. رضا کوچک‌زاده، مدیر رادیو انتخابات پیش از این درباره رویکرد این شبکه رادیویی که به طور موقت و در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ راه‌اندازی شده است، می‌گوید: پوشش تمامی رویداد‌های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی (در برخی شهرها) و مجلس خبرگان رهبری از جمله مأموریت‌های رادیو انتخابات است.

کوچک‌زاده همچنین درباره پرداختن به برنامه‌های نامزد‌های ریاست جمهوری اظهار می‌دارد: در قالب‌های گوناگون برنامه‌سازی مسائل مختلف در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و همچنین نگاه ویژه‌برنامه‌های رادیو انتخابات به مباحث اقتصادی که بخش زیادی از آحاد ملت برای حل آن به این انتخابات چشم دوخته‌اند هم مورد توجه ویژه خواهد بود، لذا تشریح برنامه‌های ارائه شده در بستر انتخابات ۱۴۰۰ و معرفی کارنامه کاندیدا‌های ریاست جمهوری از جمله کار‌های مهم در رادیو انتخابات است. رادیو انتخابات از سه بخش خبری در ساعت‌های ۹ صبح ۳ عصر و ۸ شب تشکیل شده است و اولین بخش جدی این شبکه رادیویی با تهیه کنندگی عباس پیری و گویندگی حمید عبیری شروع به کار کرد.

پدرام پاک‌آیین، نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیئت نظارت بر مطبوعات درباره نقش رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی به مردم در ایام انتخابات می‌گوید: رسانه‌ها نقش مهمی در کنترل کیفی انتخابات دارند. کیفیت انتخابات به شاخص‌هایی مثل تحلیل سوابق، تجارب، افکار و برنامه‌های کاندیدا‌ها و ارزیابی گفتمانی کاندیدا‌ها بستگی دارد. رسانه‌های داخلی در برابر شبه‌رسانه‌هایی که قصد تضعیف مشارکت مردم در انتخابات دارند، می‌توانند به گفت‌وگویی شدن فضای جامعه کمک کنند. لازمه این گفت‌وگویی‌شدن هم عقلانی‌شدن عرصه عمومی و فراهم آوردن ابزارها، ظرفیت‌ها و مهارت‌های گفت‌وگویی بین کاندید‌اها باهم، بین کاندید‌اها با نخبگان، بین نخبگان با یکدیگر و بین کاندید‌اها و نخبگان با مردم است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
عناوین پیشنهادی
آخرین اخبار