کد خبر: 1048032
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
شهردار تهران با اشاره به اینکه مدیران شهری در صورت ورود به لیست‌های انتخاباتی باید از سمت خود استعفا دهند، گفت: کارمندان شهرداری تهران آزاد هستند در خارج از ساعت اداری هر نوع فعالیت انتخاباتی داشته باشند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: پیروز حناچی شهردار تهران در نشست خبری درباره فعالیت برخی از مدیران شهرداری در حوزه انتخابات و ورود آن‌ها به لیست‌های انتخاباتی اظهار داشت: به مدیران تذکر داده شده که اگر می‌خواهند در لیست وارد شوند باید از سمت خود استعفا دهند و کسی حق ندارد از امکانات شهرداری برای انتخابات استفاده کند.

وی افزود: البته کارمندان شهرداری تهران آزاد هستند در خارج از ساعت اداری هر نوع فعالیت انتخاباتی داشته باشند، ولی حساسیت در مورد مدیران وجود دارد.

شهردار تهران در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه بعضی از مدیران شهرداری در حال رایزنی با مدیران آینده شهر هستند و نظر شما در این زمینه چیست؟ گفت: مگر شما می‌دانید در آینده چه اتفاقی می‌افتد، هر آنچه که گفته می‌شود پیش فرض است.

حناچی در ادامه درباره ماجرای برخورد یکی از نیرو‌های خدمات شهری با دستفروشان در منطقه ۲۰ تهران در روز عید فطر اظهار داشت:‌شهرداری بر اساس قانون شهرداری‌ها وظایف قانونی درباره سدمعبر دارد.

وی افزود:‌نحوه اجرای این وظیفه قانونی ظرافت‌های زیادی دارد که باید لحاظ شود در حال حاضر شهروندان با تنگنا‌های اقتصادی و مالی مواجهند و اگر قرار است جایی تصمیمی گرفته شود و یا کلا مکان دستفروشان جمع‌آوری شود اختصاص مکان دیگر برای آن‌ها ضرورت دارد.

شهردار تهران تصریح کرد: با تخلفات انجام گرفته در این زمینه برخورد خواهد شد و موضوع هم بررسی شده است.

وی درباره تخلفات و برخی از انتصابات و تخلفات در این دوره مدیریت شهری گفت: افتخار می‌کنیم که تخلفات این دوره مدیریت شهری در همین دوره انجام می‌گیرد و نه سال‌های بعد. همچنین اگر تخلفی در این سازمان و مجموعه بزرگ رخ دهد و چشم به روی آن بسته شود بسیار بد است و برخورد و پیگیری در این زمینه امری ضروری محسوب می‌شود.

حناچی بیان داشت: در شهرداری تهران نسبت به موضوع تخلفات حساس هستیم و مسائل در دادگاه تخلفات شهری و قوه قضائیه بررسی می‌شود درباره موضوع استفاده غیر قانونی از واکسن‌های کرونا هم به محض انتشار خبر مسأله را بررسی کردیم و متخلفین به دادگاه تخلفات اداری معرفی شدند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار