کد خبر: 1047848
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
طی بیانیه ای صورت گرفت؛
۲۴۰ نماینده مجلس با امضای بیانیه ای از اقدام وحدت آفرین و عملکرد انسجام بخش قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کردند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، بیانیه‌ای با امضای ۲۴۰ نماینده در تقدیر و تشکر از اقدام وحدت آفرین و عملکرد انسجام بخش رئیس مجلس در انتخابات ریاست جمهوری قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ که تشکیل دهنده نخستین دولت گام دوم انقلاب است و هم از جهت سیاست ورزی میدان مهمی برای فعالان سیاسی جبهه انقلاب است. به خصوص اینکه بعد از هشت سال بی عملی و در دوره رکود دولت‌های یازدهم و دوازدهم باید دولتی روی کار بیاید که با تمرکز بر حوزه اقتصادی و نشان دادن کارآمدی وضعیت معیشتی مردم را سروسامان دهد.

از همین جهت حرکت‌های سیاسی مبتنی بر مبانی انقلاب اسلامی و پا گذاشتن روی عافیت طلبی شخصی برای نیل به اهداف بلند لازمه این عرصه پیچیده و خطیر است. در این میان اقدام دکتر محمدباقر قالیباف در پایبندی به عهد خود برای ایجاد وحدت جریانی در جبهه انقلاب با وجود آنکه بر اساس نظرسنجی‌های معتبر، تخریب‌ها و تهمت‌ها دیگر بر محبوبیت وی تأثیر منفی نداشت، برعکس به مرور بر توان رأی آوری وی در برابر کاندیداهای جریان مقابل افزوده می‌شد، بار دیگر روحیه جهادی یک رزمنده را از جنس پاگذاشتن روی منافع شخصی که در میدان‌های نبرد دیده‌ایم و شنیده‌ایم، به رخ کسانی کشید که در سال‌های اخیر از هیچ تهمت و برچسبی علیه وی فروگذار نکردند.

عرصه انتخابات سال جاری نیاز به رفتارهای مؤمنانه از جنس چنین اقداماتی دارد. از همه نامزدهای جریان انقلاب دعوت می‌کنیم با توجه به حساسیت شرایط، وحدت جریانی را مدنظر داشته و با تمسک به این راهبرد مهم و پیروزی ساز و با اقدام انقلابی زمینه ساز پیروزی قاطع نامزد مورد اجماع جبهه انقلاب گردند.

از هر گونه چندصدایی درون گفتمانی در جریان رقابت‌های انتخاباتی پرهیز کنند تا ان شاءالله با تشکیل دولتی با مؤلفه‌های انقلابی که بارها در بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب ذکر شده است، شاهد پیشرفت همه جانبه، تحقق عدالت در عرصه‌های مختلف و ثبات اقتصادی و حل مشکلات اقتصادی مردم عزیز باشیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار