کد خبر: 1047616
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۰
مدیر عامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه خط ۱۰ مترو طولانی‌ترین خط برون‌شهری متروی پایتخت محسوب می‌شود، گفت: براساس پیش‌بینی‌ها بخش نخست این بخش یعنی از وردآورد تا میدان کتاب تا سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: علی امام، مدیر عامل شرکت متروی تهران در مراسم احداث نخستین قطعه از خط ۱۰ متروی تهران اظهار داشت: مطالعات چهار خط جدید ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ آغاز شده و خط ۱۰ متروی تهران طولانی‌ترین خط برون‌شهری در متروی پایتخت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قطعات دستگاه حفار در این محل قرار گرفته‌است، گفت: امیدواریم تا قبل از تابستان دستگاه را به عمق ۱۸ متری منتقل کنیم و عملیات به سمت میدان کتاب آغاز شود.

مدیر عامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه امیدواریم مطالعات نخست احداث چهار خط جدید تا پایان شهریور انجام شود، گفت: تمام موضوعات مختلف مانند پدافند غیرعامل، آب‌های سطحی، مسائل زیست‌محیطی و مباحث دیگر در این راستا مدنظر قرار گرفته‌است.

وی خاطر نشان کرد: زمان بهره‌برداری از ۲۰ کیلومتر خط ۱۰، حدفاصل وردآورد تا میدان کتاب تا شهریور ۱۴۰۴ پیش‌بینی شده و هزینه ۱۰۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی برای بخش ساختمانی و ۲ هزار میلیارد تومانی برای تجهیزات درنظر گرفته خواهد شد و پیش‌بینی‌ها صورت می‌گیرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجید آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
بزک نمید بهتر می یاد
کمبزه با خیار می یاد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار