کد خبر: 1047387
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳
مردی که متهم است در جریان ارتباط پنهانی با زنی جوان به دختر وی تعرض کرده مورد تحقیق قرار گرفت.
سرویس حوادث جوان آنلاین: چندی قبل مرد جوانی با مراجعه به اداره پلیس تهران علیه مردی جوان شکایت کرد و گفت: «مدتی قبل با رفتار‌های مشکوک همسرم متوجه شدم او با مردی غریبه رابطه دارد. برای اینکه مطمئن شوم در این مورد حرفی نزدم تا اینکه چند روز قبل فهمیدم آن مرد به دختر ۱۳‌ساله‌ام تعرض کرده است.»

شاکی ادامه داد: «مرد غریبه سامان نام دارد و کارمند یکی از اداره‌های دولتی است. ما در ساختمانی زندگی می‌کنیم که مادر همسرم در طبقه بالا سکونت دارد و از رابطه آن‌ها اطلاع داشت. چند روز قبل وقتی دخترم را پریشان دیدم علت را پرسیدم. او گفت در خانه مادربزرگش از سوی سامان مورد آزار قرار گرفته است. از همسرم و آن مرد شکایت دارم.»

با طرح این شکایت دختر نوجوان هم مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: «روزی در خانه مادربزرگم بودم که سامان زنگ زد و وارد خانه شد. بعد از ساعتی مادربزرگم برای خرید بیرون رفت. سامان وقتی مرا تنها دید سراغم آمد و با صحبت‌هایش قصد داشت فریبم بدهد. مقاومت کردم، اما او به زور... زمان زیادی نگذشته بود که مادر بزرگم به خانه برگشت و گفت کارت عابربانکش را جا گذاشته است. او وقتی مرا در آن شرایط دید ناراحت شد و سامان را از خانه بیرون کرد. سپس خواست در این مورد با کسی حرفی نزنم، اما چند روز بعد سکوتم را شکستم و حقیقت را به پدرم گفتم.»

با ثبت این توضیحات مرد جوان و همسر شاکی بازداشت شدند. دو متهم تحت بازجویی قرار گرفتند و همسر شاکی به جرمش اقرار کرد، اما مرد جوان جرمش را انکار کرد.

با انکار متهم پرونده با تأیید ادعای دختر نوجوان از سوی کارشناسان پزشکی قانونی، برای بررسی و تحقیقات بیشتر به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهم در شعبه یازدهم دادگاه حاضر شد.

او در جواب سؤالات هیئت قضایی گفت: «بنا به شغلی که دارم به خانه شاکی رفته بودم و مجبور بودم برای انجام کار از همسر شاکی سؤالاتی را بپرسم. او وقتی ما را در حال صحبت دید مشکوک شد و از آن روز گمان می‌کند من با همسرش رابطه دارم. به همین خاطر علیه من شکایت کرده است.» با ثبت اظهارات متهم و کامل شدن تحقیقات، مرد جوان در وقت رسیدگی در همان شعبه به ریاست قاضی حشمتیان محاکمه خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار