کد خبر: 1047345
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
محسن هاشمی گفت: برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری منتظر نظر جبهه اصلاحات ایران هستم و اگر از من درخواست شود دریغ نمی‌کنم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های امروز صحن شورا اظهار داشت: دو اعتراض فرمانداری در مورد مصوبه‌های شورای شهر مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که یکی از آن‌ها در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه الزام شهرداری تهران به رفع سدمعبر ساختمانی غیرمجاز و ایمن‌سازی حصار کارگاهی بود.

وی گفت:‌اصلاحات پیشنهادی سرانجام با ۱۸ رأی موافق به تصویب رسید همچنین در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه طرح جامع مدیریت پسماند در شهر تهران نیز مباحثی مطرح شد که این موضوع نیز با لحاظ پیشنهادات اصلاح شد و اقدامات لازم صورت گرفت.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا شما کاندیدای ریاست جمهوری می‌شوید و برای شرکت در انتخابات به عنوان کاندیدا ثبت‌نام می‌کنید یا خیر؟ گفت: منتظریم جبهه اصلاحات ایران که معروف به نهاد اجماع‌ساز است بر اساس برنامه‌های ارائه شده تصمیم بگیرد و موضوع را به کاندیدا‌ها اعلام کند.

هاشمی گفت:‌بنابراین هنوز برای ثبت‌نام و اعلام کاندیداتوری فرصت است و بعد از همنشینی با همفکران‌مان و نظر جبهه اصلاحات تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: خودم هنوز معتقدم تا فشار و اصراری در این زمینه نباشد ثبت‌نام نکنم، ولی اگر از من برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری درخواست شود، دریغ نمی‌کنم.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار