کد خبر: 1047340
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: ۲ سال است که فوتسالیست‌های ناشنوا در بلاتکلیفی بسر می‌برند و هیچ برنامه‌ای برای آماده سازی آن‌ها پیش بینی نشده است.
علیرضا رعدی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: از ۲سال گذشته که هدایت تیم فوتسال ناشنوایان را بر عهده گرفتم هدفم قهرمانی این تیم در سطح آسیا و جهان بود و برنامه‌های زیادی برای موفقیت تیم پیش بینی کرده بودم که متاسفانه عملیاتی نشد.

وی گفت: بعد از لغو اعزام این تیم به بازی‌های آسیایی هنگ کنک و سپس مسابقات جهانی، اردو‌های این تیم به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شد و ابن بلاتکلیفی همچنان ادامه دارد.

رعدی افزود: امسال نیز، چون تا پایان ۲۰۲۱ مسابقاتی برای تیم فوتسال ناشنوایان پیش بینی نشده، بعید می‌دانم فدراسیون برنامه‌ای برای آماده سازی تیم در نظر گرفته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم فدراسیون زودتر تکلیف این تیم را مشخص کند تا برنامه‌های خود را برای تشکیل دوباره تیم فوتسال ناشنوایان آغاز کنیم.

رعدی در پایان با اشاره به جوانگرایی در تیم گفت: به دلیل بالا بودن رنج سنی اکثر بازیکنان تیم فوتسال ناشنوایان، این تیم نیاز به جوانگرایی دارد تا در آینده بتوانیم با تیم جوانی در مسابقات حضور پیدا کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار